Bij pappen moet ik altijd denken aan een Alabama hot pocket
Oh, 't is een zegswijze, gekke Nederlanders
Yer lost
En dan na de levertijd met die gruwelijke fiets
door de nep villawijk knetteren.
Vinnik eigenlijk best een gaaf idee op zondagochtend vooral
dat had ik dus niet willen googlenâŠ
Dat er nog mensen zijn die opmerking van mij gaan googlenâŠ
plumpkin
Op zondagochtend slaap ik zelf nog
Levensverwachting: 35 jaar.
Koffie: Zoals het hoort, filter, contacttijd rond 6 minuten, 96.4 graden.
Ik kan ook geen dingen moedwillig kapot gooien, dus ik stel voor dat je een lokale kringloopwinkel blij maakt met die Nespresso. Bah.
Ziet er nam nam uit en dank voor de suggestie maar ik wil snelle espressootjes en eenvoudig decaf voor mân vriendin kunnen produceren. Nespresso is geen beroerd alternatief hoor, wanneer je de juiste cupjes maar gebruikt.
Ik gebruik al een tijdje de cupjes van DE (âkrachtigâ of âristrettoâ)âŠbevalt erg goed. Scheelt de helft in kostenâŠdus meer centen over voor de horloge hobby
Gewoon âgwoonâ hier, smaken prima voor de centjes. Alternatief voor goede espresso zwarte Perla cupjes.
Als ik ooit bij je thuis verzeild raak zou ik graag een bakje thee drinken. Daâs alles wat ik zeg. Ik zie dat dit ook voor @daffieâs huis geldt.
Altijd welkom en smaakjes genoeg, komt goedâŠ
Een kopje thee heb ik ook zeker in de aanbiedingâŠen dan hebben we het over echte theeâŠniet in een zakje.
Welkom
En ik time uiteraard met de bezel wanneer het klaar is. Kapot gooien is bijna niet te doen, werkt op op open vuur en de bbq. Wo3 proof , een klassieker.
Iemand nog shitters ervan langs gegeven?
Ja maar dat is echt niet geschikt om hier op het forum te delenâŠ