@thawatcher 👌

Vanmiddag in het leuke Rotterdam fijne deal gedaan bij @thawatcher. Lekkere Tudor BB red, stond al lang op mijn shortlist maar zit nu in mijn horlogekist!
over het horloge was niets te veel gezegd, precies zoals beschreven in de adv…
Eerlijk en duidelijk. Top!

2 likes

Thumbs up voor ThaWatcher. Kon snel terecht en het horloge zag er nog mooier uit dan op de foto’s.

Het was fijn zaken doen met jou en hoop dat het vrouwtje er ook blij mee is. Zoniet dan heb jij er weer 1 bij :wink:. Het was ook fijn om de omega even te mogen ervaren!! Ben zelf meer gecharmeerd van breitling, maar moet zeggen dat die seamaster toch wel heel erg mooi is.

Mvg,
Arti

Arti mijn magrette Chrono verkocht. Aardige kerel, goede deal. Arti is een aanrader.
:+1:
Mvg
Viktor

1 like

Zeer prettig zaken gedaan met Arti,

Maandag geld overgemaakt, dinsdag het horloge om de pols. Sneller dan menig webshop :slight_smile: De eerlijke foto’s en omschrijving lieten het horloge in slechtere staat lijken dan het daadwerkelijk is. Al met al dik in orde.

Nogmaals bedankt Arti,

Groeten,

Stefan

1 like

Ik heb gisteren een mooie ruil gedaan met Arti. Ruim 2 uur over onze mooie hobby gesproken en nog een bandje gewisseld van zijn nieuwe aanwinst. Voor herhaling vatbaar!

1 like

Zeer fijne deal met Arti achter de rug. Goede communicatie, fijn contact, snel, betrouwbaar, en gewoon een aangename kerel met n passie voor klokjes. Tot de volgende @ThaWatcher !

1 like

Prima deal gedaan, zeer vlotte betaler. Yes please.

1 like

Prima zaken doen met Arti; top communicatie en aardige gast. Thanks!

1 like

Leuke ruildeal gedaan met @ThaWatcher aka Arti.

Super communicatie, horloge was in betere staat dan beschreven. Ik zou er zonder twijfel opnieuw een deal mee doen!

Dikke :+1::+1:

1 like

Afgelopen woensdag een zeer prettig overdracht gehad met @ThaWatcher.
Communicatie was vlot en de prijs OK, uiteindelijk zag deze horloge er beter uit dan de beschrijving en foto’s deden vermoeden.
Zeer zeker een aanrader.
Daarna lekker gekeuveld over horloges en over van alles en niets.
Was zeer gezellig, bedankt daarvoor!

1 like

Vandaag kennis mogen maken met @ThaWatcher. Vooraf prettige en vlotte communicatie, vlot een afspraak kunnen maken, prettige kennis making en overdracht. Kortom een aanrader!
Vriendelijke groet, Bertjan

1 like

Horloge verkocht aan @ThaWatcher.
Prettige communicatie, snelle betaling en netjes een bericht bij binnenkomst.

Beiden tevreden, leuke deal. Geniet ervan!

1 like

Kan bevestigen dat de koop met @ThaWatcher prettig verloopt en het pakje netjes en snel verzonden was.

1 like

Vandaag een horloge overgenomen van Arti @ThaWatcher. Leuke ontmoeting met een gezellig praatje over de gezamelijke hobby en Arti heeft een goede smaak qua horloges😉

1 like

Superdeal met Arti/ @ThaWatcher !!
Snel, correct, sympathiek en het horloge zoals beloofd heel mooi, bedankt!!!

1 like

Dit móet ik gewoon melden, niet van deze tijd :wink:!!
Het gekochte horloge loopt binnen een paar dagen niet meer en Arti aka @ThaWatcher betaalt op eígen initiatief een deel van de onkosten!!
Dit is een gentleman :+1:t4::+1:t4:, chapeau!!

2 likes

Ga er vanuit dat ik iets goeds verkoop anders verkoop ik hem uiteraard niet. Maar als de nieuwe eigenaar dan binnen een week tegen een probleem aanloopt vind ik het niet meer dan normaal om hem tegemoet te komen. Bedankt voor de lovende woorden. :+1:

Mvg,
Arti

7 likes

Zojuist een hele fijne deal met @ThaWatcher gesloten. Super aardige kerel, veel kennis van horloges. Zeker een aanrader.

1 like

Mesh band overgenomen van Arti,

Snel gehandeld, netjes verpakt.
Gewoon helemaal top!

Onwijs bedankt voor de band

1 like