The best divers of 2017!

Behoeft verder geen uitleg meer he :wink::+1:

6 likes

Als het uitgebracht moet zijn in 2017 dan vind ik deze van Oris wel een topper geworden. Had die er geweest toen ik mijn 40mm 65 gekocht heb, dan had ik niet getwijfeld!

40mm, applied indices en een steun aan een mooi goed doel.

8 likes

Voor mij de BFK,deze heb ik toch het meest gedragen dit jaar

4 likes

Ik vond deze top

Maar deze overtreft alle verwachtingen

8 likes

Mooi nummer: 911
Wie duikt er echt met zijn horloge?
Verder dan de douche of het plaatselijke zwembad kom ik niet…:innocent:

1 like

O? ik dacht: schroefkroon, minuten bezel met draaifunctie… Wat is het dan?

Dit tweetal zijn mijn best divers of 2017.

4 likes

Wordt door Rolex gepositioneerd als een zeilhorloge/watersport, Yachting… Yacht-Master… :stuck_out_tongue_winking_eye:
De bezel is ook bi-directional, beide kanten opdraaien, dus niet wenselijk bij duiken… qua waterdichtheid kun je er wel mee duiken, heeft ook een triplock schroefkroon… :wink:

Vele duikers gehad dit jaar. Het meest met een Kemmner 007 Harley gelopen, maar dit is door zijn eigen uitstraling (en naam) toch wel de favoriet. De MWW blobfish.

4 likes

Mijn ex-Planet Ocean.

5 likes

Ik heb in 2017 mijn eerste 2 duikers gekocht en dit zijn voor mij de beste :slight_smile:

5 likes

Sinn T1

8 likes

Ik blijf 'm ook prachtig vinden. Is er al een shop in NL waar deze Movember Edition te koop wordt aangeboden?

Op chrono zag ik dat juwelier Van Willegen er 1 op voorraad heeft. Maar zonder korting helaas😉

1 like

Ik dacht hem bij Van Baal ook gezien te hebben, op voorraad weet ik zo niet uit het hoofd.

Ik twijfel soms om vlug eentje aan te schaffen en mijn 65 te verkopen, maar ik ga er teveel verlies op doen vrees ik :cry:

1 like

Díe is… MÓÓI!

1 like

Dit zou idd een kanshebber voor mij zijn als
mooiste van 2017.

Deze klassieker…

6 likes

Of deze…

4 likes

Prachtig, nu weet ik zeker dat dit m’n volgende aanschaf wordt! De vraag is nog even wanneer precies.

1 like