Heb ik gekeken, de modellen die mij aanspreken zijn ver boven budget.
Thnx
Welke zijn dat? Outlet Roermond kan uitkomst bieden.
Verder al een hoop mooie suggesties hierboven. Eventueel een Oris Big Crown Pointer Date?
Pfieuwww! wat een keuze! Maar ik zou de Seiko’s laten voor wat het is. Prima horloges daar niet van. De Vulcain en de Union spreken mij het meest aan. Een beetje out of the box en niet de zoveelste … Succes!
Heel gaaf. Vulcain is sowieso ondergewaardeerd als je het mij vraagt. Die Hanhart is ook top natuurlijk.
Autavia GMT en chronograaf.
De Big Crown Pointer Date vind ik net niet “sportief” genoeg.
Is tweedehands ook een optie? Dan denk ik aan een Tudor bb58.
Van de horloges die je noemt, vind ik de Vulcain het tofst.
Deze Tag Heuer staat bij Outlet Roermond voor 2430 als je de 10% korting meerekent die je krijgt voor de nieuwsbrief. Maar inderdaad geen GMT of Chrono
De Seiko SPB455J1 is erg mooi , maar de afdeling duikers is al goed vertegenwoordigd.
Een chronograaf zou een mooie aanvulling zijn; naast de Hanhart is de Echo/Neutra Cortina 1956 Chrono GMT ook een mooie optie:
Zeker mooi, jammer van de afgekapte cijfers.
BB58 lijkt veel op de Hydroconquest of andersom. Ben ook niet van de Tudor urenwijzer.
De 36mm is nu in de aanbieding
Wat denk je van een Vertex M100A?
Tijdloos, bandenslet, dikke lumen, draagt heerlijk…
Plaatje voor de sfeer
Leuk! Een feestje! Ik kan wel denk ik
haha welkom hoor Arjan.
hoge leeftijd??
zeker mooi. Goede optie.
Haha, nou ik word volgend jaar ook 50 maar ga geen feestje geven
Laatste feestje dat we gegeven hebben was onze bruiloft 15 jaar geleden en daar hebben we zo van genoten (not) dat we gezworen hebben nooit meer een feestje te organiseren
Ga van het geld wel een paar weekjes op vakantie ofzo