‘The Billionaire Watch’ Floyd Mayweather’s horloge van 18 miljoen

Dat iemand zoiets koopt kan ik me niet voorstellen ( de wansmaak :nauseated_face:), maar dat je zo iets hier plaatst ook niet. Dit is een forum voor liefhebbers van horloges. Als je horloges lief hebt dan klik je dit, waar je het dan ook gezien mag hebben, toch zo snel mogelijk dicht? Ga je toch niet posten :wink:

1 like

Die is gewoon niet goed …

Wanneer was dat WK horlogegooien nou weer?
Volgens mij is de special guest bekend.

4 likes

Want even lachen om de wansmaak van andere kan inderdaad niet. Zal het voortaan bloedserieus houden net als de rest van het forum :+1:

Bedankt dat je de moeite neemt daar uitgebreid over te berichten, ben weer helemaal bij met de forumetiquette.

Er stond een knipoog bij! :shushing_face:

Leuke post!
Het illustreert maar weer eens dat duurder vaak niet betekent dat een object of horloge daarmee ook “automatisch” mooier is!!! :grimacing:

De man heeft geen smaak; ik had een boel Speedies, en een rose gouden Rollie Daytona gekocht! :sunglasses:

2 likes

Heeft iemand een idee voor hoeveel er aan diamanten aan zit?

Ik heb wel vaker full diamond horloges gezien, maar hier zitten wel hele grote stenen op, maar dan nog denk ik dat Jacob&Co een hele dikke premium laat betalen.

Hopelijk wil ie em nooit verkopen. Lijkt me behoorlijk lastig gaan.

Jongens, ieder zijn smaak. Er zijn ook heel veel mensen die veel geld betalen voor Swarovski, dat geen intrinsieke waarde heeft.

Nou “lead by example” zou ik zeggen :grin:

Ik denk dat McGregor dan miss wel interesse heeft…die heeft ook zo’n verschrikkelijke collectie aan bijzondere horloges…

De naam komt meerdere malen terug in zijn tweet(s) dus er zal wel een leuke korting bedongen zijn. Gratis watch roll ofzoiets… :sweat_smile: