The_Don

Na duidelijke communicatie is het tot een ontmoeting met Chris a.k.a. @The_Don gekomen om f2f de overdracht van een horloge te voltooien.

Aardige kerel, duidelijk in de communicatie en doorpakkend. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.

Geniet van het horloge!

1 like

Afgelopen vrijdag wederom een deal gedaan met Chris @The_Don

Snelle duidelijke afhandeling en ik (die niet kon wachten) een paar honderd km omgereden :grimacing:

Bedankt weer en tot de volgende :star: :star::star::star::star:

1 like

Tijdje geleden een Tudor BB S&G overgenomen van @The_Don

Was gewoon top, toffe gozer, horloge was als nieuw.

1 like

Vandaag mijn 2e horloge van Chris @The_Don overgenomen. Communicatie wederom vlot en plezierig. Eerste horloge was in nieuwstaat. Kijk reikhalzend uit naar deze. Chris wederom bedankt!

1 like

Prachtige Nivada overgenomen van @The_Don :ok_hand:t3: fijne communicatie en keurig verzonden :+1:t3: thanks Chris, wie weet tot een volgende.

2 likes

Uiteraard kan I’m al het bovenstaande bevestigen. Geweldig horloge van @The_Don mogen overnemen. Chris, enorm bedankt! Wat een mooi exemplaar en wat ben ik er blij mee. Chris zelf is ook een super geschikte kerel overigens. Duidelijke communicatie, goede heldere afspraken en korte snelle lijnen.
Misschien tot de volgende, maar tot die tijd ga ik van de Longines genieten.

2 likes

Vandaag een leuke deal gemaakt met @The_Don aka Chris, goede afspraken gemaakt en beide weer blij met onze aanwinst :blush: Chris is zeker een aanrader en betrouwbaar forum lid, tot de volgende keer :wink:

1 like

Weer eentje overgenomen van Chris.

Top zo als altijd.

:ok_hand:

1 like

Prachtige Explorer overgenomen van @The_Don. Chris is een fijne aardige vent, goed zaken doen met hem!

1 like

Leuke ruildeal met @The_Don, snel en vlotte communicatie.
Bedankt Chris en tot de volgende

1 like