The greatest watch in the world since the history of the world

Dat van die bracelet vind ik eigenlijk ook wel. Maar die huidige flatlink met gepolijst middendeel vind ik ook niet mooi. En om nu zo’n oude rammelband te monteren :thinking:
Uncleseiko heeft nu een flatlink band voor op de nieuwe Speedmaster. Misschien die eens proberen.

4 likes

Ja uncle Seiko zag ik laatst ook voorbij komen met een flat link band. Ze er erg goed uit.

1 like

Vind de moonwatch altijd een beetje zelfkastijding…

Geen-naam

:no_entry_sign: Automaat?
:no_entry_sign: Waterdicht?
:no_entry_sign: Krasvast saffiertje?
:no_entry_sign: Rolex?

Greatest watch… neh

9 likes

Idk, al die topics over hoe tof de speedmaster zou zijn… Het is een beetje te veel, net als die miljoenen limiteds van de speedmaster en reminders over dat het DE moonwatch is.

1 like

Een stukje poëzie voor jullie plezier:

Megaster

In de maneschijn als er mannetjes zijn
Voel je aan je zakken en ren je weg
Je mannelijkheid het enige verlies, wat is het erg
In de maneschijn doet je ego pijn en grijp je je Omega wat vaster
In de maneschijn denk je dan: “Had ik nou gvd maar een Spymaster!”

main-qimg-fc52ff46fddc7d5364fe96bd52e291a4

1 like

Een van de beste!

1 like

Ok denk juist vanwege al die redenen dat het zijn charmes heeft.

De maanprestatie is geweldig
Tijdmeting was daarbij van belang
Dat maakt voor een groot deel de charme van dit horloge. Daarnaast mooi uurwerk, een acceptabele (geen bijzonder mooie maar ook niet lelijke) plaat, een design algemeen wat vrij veilig is, weinig baanbrekend en niet veel mensen zal afstoten. Het horloge komt zeker door de voorrondes. Maar heeft gewoon niet genoeg om door te stoten naar de top. Daarvoor heeft het - behoudens dat maanverhaal - gewoon te weinig in huis

3 likes

Verschroeiend oninteressant topic.

10 likes

The greatest topic in the history of topics.

2 likes

Ik zou op dit tijdstip maar whisky drinken ipv azijn :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Maar de combinatie van het verhaal de historie en de specs waar toe het horloge in staat is in combinatie met een schitterend Lemania uurwerk voor die prijs van slechts 4700 euro list gaat het denk ik niet heel veel beter worden :sunglasses:.
Ben benieuwd wat voor andere horloges men aandraagt voor de titel. Tot nu toe is de Speedmaster nog op eenzame hoogte.

1 like

Als we dit letterlijk nemen kan ik je niet weerspreken. Maar andere horloges gingen naar de bodem van de oceaan, en ook dat is slechts één aspect. The greatest watch since history of mankind oid moet aan veel meer voldoen. Het moet baanbrekend zijn in de tijdsgeest, revolutionair, een op zichzelfstaand en sprekend ontwerk, vooruit lopend op de designtaal. De aantrekkelijke prijs, welke ik overigens zo aantrekkelijk niet vind met 4700 euro, vind ik irrelevant. The greatest watch hoeft m.i. niet scherp geprijsd te zijn.

2 likes

image

3 likes

Mijn kater is te groot voor deze onzin…

10 likes

Hoezo maanhorloge…? Wie is er dan op de maan geweest…?

Ik vind hem juist heel mooi! Ik hoop echt dat deze band op alle speedy’s komt als ze hem vernieuwen!

1 like

Ik vind zelf een helemaal gesatineerde/geborstelde band het mooist.

1 like

Iets minder youtube watch channels bekijken zou ik zeggen :wink:

5 likes

Als je dan je stelling in het Engels poneert, zorg dan ik elk geval dat de formulering klopt… En de vraag die daaraan voorafgaat: waarom zou je een taal gebruiken die je niet machtig bent? Waarom? WAAROM???

In the history of the world
Since the beginning of the world
Of all time

Kies er maar eentje…

1 like