The New Omega Speedmaster Moonwatch Professional Sedna Gold

Voor dit geld?

Doe me maar een Saxonia maanfase…. :sweat_smile:

2 likes

De band is echt prachtig zo! :heart_eyes: ja het is een prijzig horloge, maar wat verwacht je van zo’n goudklompje.

3 likes

Haha. Als je die Daytona voor +3k weet te bemachtigen. Bij aanschaf is ie vrijwel meteen 10k meer waard en ik denk dat de Speedmaster eerder het omgekeerde doet … niet lullig bedoeld.

Vind de Sedna Speedy echt een schitterend horloge. Prijs lijkt mij erg fors en in die range denk ik, concurrerend ook met een boel haute horlogerie alternatieven. Voor 10k minder was het zeker een grotere hit geweest denk ik. Maar zou er nog niet mijn SS Daytona op inruilen : )

1 like

Ik linkte naar de gouden Daytona’s daar zitten toch geen premium op?

2 likes

Daar zitten gigantische premiums op.

1 like

Juist prachtig zonder bling toch? Daar verschilt de Speedy van de Daytona en eigenlijk ook Omega van de Rolex. Genoeg bling alternatief te koop voor dat geld …

Maar gooi er rustig een poll tegen aan hier. Ben welbenieuwd :wink:

1 like

Die dagen zijn al weer een tijdje achter ons helaas.
Op vintage niet zo, maar op neo en nieuw zeker wel. Met de platina Daytona als koploper volgens mij.

1 like

Sedna goud? Ik vind het niet mooi :thinking:

1 like

Dus ook voor een horloge van 35k+ zijn er wachtlijsten en kom je er alleen aan als je de onverkoopbare zooi bij de juwelier eerst afneemt? De wereld is gek geworden.

1 like

Laten we het maar weer over de wel verkrijgbare gouden Speedy hebben : ) Er wordt al zoveel geschreven over de R alternatieven …

1 like

Prachtige prijs…lelijk horloge.

2 likes

Gelukkig dat smaken verschillen :laughing:

1 like

Ik kan een beetje goud altijd wel waarderen, zeker rosé goud. Alleen vind ik dan dat de wijzerplaat ook een warmere tint moet hebben, bijvoorbeeld een donkere bruintint zoals Breitling vaak doet. Zwart bij volledig goud is voor mij no go :thinking:

1 like

Heb serieus naar deze gekeken de afgelopen dagen omdat ik hem fantastisch mooi vind en mijn groene subje op een nieuwe kon inruilen. Echter….geen fijnafstelling op de band is een no go.

Kijk eens naar de moonshine gold panda/groen, die hebben wel een fijnafstelling.

1 like