Thehaguedragon

Leuke Seiko Prospex Padi van Maarten overgenomen. Snel tot een goede deal gekomen en prima contact. Had het horloge heel snel in huis. Aanrader die Maarten. Goede vent.

1 like

Mooie Orient mako XL gekocht van Maarten
Snelle deal, horloge in goede staat zoals beloofd en netjes verstuurd
Al met al zeeeeeeer tevreden

Gr
Ritchie

1 like

Citizen gekocht voor mijn zoon(tje).
Prima tevreden, snelle verzending, doet niet moeilijk, prima verkoper

1 like

Heb een aantal horlogebladen gratis mogen overnemen. Maarten komt zijn afspraken na en is erg gezellig om over horloges over te praten. Zeker een aanrader!

1 like

Zeer leuke ruildeal gedaan met de Haagse :dragon: Goed verpakt, horloge zoals omschreven. Duim omhoog.

1 like

Fijn zaken doen met Maarten. Maarten heeft een horloge van mij gekocht. We waren er snel uit.

Fijne communicatie :+1:

1 like

Watchwinder verkocht aan Maarten. Het geld stond sneller dan het licht op mijn rekening :ok_hand:.

Even kort voor de deur gesproken over horloges i.v.m. COVID, maar volgens mij konden we makkelijk nog uren doorpraten onder het geniet van een bakkie. Mooie vent en ik zou zeker nog een keer zaken met hem doen!

1 like

Oranje knaller aan Maarten verkocht. Snelle deal en betaling. DPD moest wel eerst 555 pijpleidingen passeren om uiteindelijk te leveren :slight_smile:
Aanrader!

1 like

Pas een seiko gekocht bij Maarten. Alles vlotjes verlopen, prijs was goed en het horloge is in nette staat zoals vermeld. Goeie ervaring om hier wat te kopen

1 like

Maarten is al vele jaren een vaste waarde op dit forum. Betrouwbaar, sympathiek en empathies. Dus wanneer je een horloge van hem koopt weet je dat het meer dan goed zit. Weer een leuke Casio van hem overgenomen voor een vrienden prijsje. Helemaal top.
Graag tot een volgende keer.

1 like

Mooie Cortese Torino horloge van Maarten overgenomen.
Voor een hele mooie prijs incl. verzenden.
Daar deet hij niet moeilijk over.
Al met al prima zaken doen met hem.

1 like

Fijne ruildeal gemaakt met Maarten. Heldere communicatie, snelle en degelijk ingepakte verzending en horloge in mooie staat zoals door hem beschreven. Ik doe graag weer zaken met @Thehaguedragon ! :grinning:

1 like