Themafoto van je horloge

Je bent nog geen vijftig hè, er mag best een tandje bij. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met die Nederlandse economie. Oale lambal. :joy:

2 likes

Wie blijft, die schrijft.

:point_up:

Ik zeg niets, ik zit zelf lekker in de zon. Je hebt de elite en het plebs. Dus @anon50762135EV, weg van het forum, en ga ‘s aan het werk.

7 likes

Oh, geen zorgen, ik draai de uurtjes wel, ik gooi wel weer wat in de pot, zodat jullie kunnen lummelen. Geniet er van! :wink:

3 likes

Werkbeater ook bewust op kleur en thema gekozen.
Bedrijfslogo heeft vrijwel hetzelfde oranje in zich en er komt nogal wat water kijken met werken.

1 like

Zwemleraar?

Naamsverandering ondergaan op het forum.

Zwemmen heb ik een hekel aan joh,…

13 likes

En ik maar bedenken wat de uitkomst is… Na 3 minuten staren erachter komen dat het helemaal geen raadsel is :sweat_smile:

Zal wel een zonnesteek zijn :roll_eyes:

3 likes

Nope… is gewoon een Ooris :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Wij hebben er één, en het is zeer aan te raden.

De BH’s liggen er trouwens niet. De jurken en schoenen wel. En de jassen. Truien. En m’n uit de naughties over gebleven man bag. Die ligt daar ook. :slight_smile:

SL500[1]

2 likes

Ik heb keihard gewerkt vandaag :frowning:

1 like

3 likes

1 like

Auditien?

2 likes

:thinking:?

3 likes

Zit in de verkeerde topic te reageren hahaha. Dacht dat dit de topic ‘horloge en show een tipje van je werk’ was.

4 likes

Haha… nee dat is een ander topic ja

2 likes

9 likes

We hebben het vaak over ‘gare’ jubilee banden, maar deze ‘gaarheid’ van banden spant toch wel de kroon, ook vanuit het ‘nu’ gezien dan. Ik doel dan vooral op de ‘dunte’ van die banden destijds.