Je bent nog geen vijftig hè, er mag best een tandje bij. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met die Nederlandse economie. Oale lambal.
Wie blijft, die schrijft.
Ik zeg niets, ik zit zelf lekker in de zon. Je hebt de elite en het plebs. Dus @anon50762135EV, weg van het forum, en ga ‘s aan het werk.
Oh, geen zorgen, ik draai de uurtjes wel, ik gooi wel weer wat in de pot, zodat jullie kunnen lummelen. Geniet er van!
Werkbeater ook bewust op kleur en thema gekozen.
Bedrijfslogo heeft vrijwel hetzelfde oranje in zich en er komt nogal wat water kijken met werken.
Zwemleraar?
Naamsverandering ondergaan op het forum.
Zwemmen heb ik een hekel aan joh,…
En ik maar bedenken wat de uitkomst is… Na 3 minuten staren erachter komen dat het helemaal geen raadsel is
Zal wel een zonnesteek zijn
Nope… is gewoon een Ooris
Wij hebben er één, en het is zeer aan te raden.
De BH’s liggen er trouwens niet. De jurken en schoenen wel. En de jassen. Truien. En m’n uit de naughties over gebleven man bag. Die ligt daar ook.
Ik heb keihard gewerkt vandaag
Auditien?
?
Zit in de verkeerde topic te reageren hahaha. Dacht dat dit de topic ‘horloge en show een tipje van je werk’ was.
Haha… nee dat is een ander topic ja
We hebben het vaak over ‘gare’ jubilee banden, maar deze ‘gaarheid’ van banden spant toch wel de kroon, ook vanuit het ‘nu’ gezien dan. Ik doel dan vooral op de ‘dunte’ van die banden destijds.