Themaweken horloges : . Laat je mooiste Squale zien inl. lezen graag dit vanaf post 2256 , deel 3

Regelen? Je bedoelt die ik heb gemaakt😄

1 like

:thinking:

4 likes

Nee deze niet nee maar de andere 22 wel😄

2 likes

Goeiemorgen allemaal.
Inhouse IWC.

5 likes

Goedemiddag themavrienden,

En wat zeggen we dan, vrije keuze zondag yeah :smiley:. De Atlantic worldmaster 39mm

Fijne zondag allen :+1:

LET OP VANAVOND WEER EEN NIEUW THEMA, en altijd inleiding lezen en naar de voorbeelden kijken :wink:

1 like

“Werk-17” real Space tested columnwheel chronograph. In de Stratoliner en Novonaut series van Fortis.

Fortis Stratoliner S-41 Reentry Edition

6 likes

3 likes

Onder de microscoop :slight_smile:

3 likes

Leuke serie zo Petro, vanavond nieuw thema maar denk dat Ricoh daar moeite mee zal hebben? Of niet, want je hebt er nog wel een paar meer :wink:

1 like

Ricoh is ruim de helft van de verzameling, maar er zijn andere :smirk:

2 likes

De open caseback van m’n Staudt handwinder met caliber Staudt/Unitas/ETA 6498-1, uitgerust met 17 Robijnen, het uurwerk is 18 karaat Rose goud verguld.

9 likes

Goedenavond Thema vrienden,

Komende week wordt het thema, Toon je lollipop sec.wijzer mag ook een rode punt aan zitten en vertel welk horloge het is.
Dit vanaf post 2132 en zondag weer vrije keuze dag natuurlijk.

We zien ze vaak voorbij komen, met het rondje op de lange of korte kant, let op bekijk het streng :smiley:

Ik heb 4 voorbeelden, van het net geplukt zodat jullie een beetje weten wat ik bedoel.

1: Omega 2x seamaster
2: Seiko Pepsie
3: ZRC GF 3000

Omega Seamaster

SKX009|nullxnull

Ik zie de bui al hangen, gaan er weer veel gepost worden (smile) maar weet dat ze er zijn in het rood, vintage, en in het groen .

Veel mag, zelfs van ome Ali, wel volgens de voorwaarden :smiley:
En waar mogelijk, lekker spreiden over de week, zoals ik het altijd doe!
Duidelijk he, lollipop. Dus geen vierkantjes, pijltje enz, jullie hebben de voorbeelden!

Mocht je een ingeving krijgen voor een leuk thema, ben ik driftig naar op zoek, een pb doet wonderen :+1:

En jullie weten, zondag is altijd vrije keuze dag, dus alles mag van flik flak tot R. Mille :grin:

Ben benieuwd welke merken ik allemaal ga tegenkomen :+1:

Wens jullie natuurlijk weer een fijne themaweek. :+1:

5 likes

Eindelijk aan de beurt… My boy lollipop :yum:

Swatch automatic, Esperanto deskdiver en een oude Actua quartz chronograaf

7 likes

6 likes

Ben bang dat dit mijn enige bijdrage zal zijn deze nieuwe thema-ronde.
Longines Conquest VHP met rode tip op de secondewijzer en rode minuten-indexen

2 likes

Thermidor:

Vostok:

6 likes

Tja en dan gelijk 2 strafpunten op je conto :wink:, is wel met een rode punt maar is geen lolipop :grin: Volgende keer goed de inleiding lezen :smiley:

4 likes

Tijdje geleden dat ik meegedaan heb maar horloges met Lollipop wijzers heb ik genoeg!

5 likes

Lollipop van Vostok :smiling_face:
VOSTOK Amphibian Radio Room.

6 likes

Net als Max bij 12 strafpunten 1 wedstrijd aan de kant🤣

1 like