Themaweken horloges : . Laat je mooiste Squale zien inl. lezen graag dit vanaf post 2256 , deel 3

7 likes

7 likes

Hoi David,
Mooie serie weer :+1:, eentje moet ik helaas afkeuren en dat is de Breitling Colt, die sec.wijzer is geen lolipopo :wink:

4 likes

Hoi Petro,
Had ik in mijn inleiding geschreven dat ik deze week streng zou zijn, volgens mij wel :grin:
Maar je Ruhla moet ik helaas afkeuren, want ook die sec.wijzer is geen lolipop. Ik zei het je al, gaat lastig worden voor je :wink:

1 like

Ik zal er vandaag ook een paar posten, en de rest van de week iedere dag ook natuurlijk. Beetje spreiden overde week he :wink:
We beginnen met de Seiko King Padi Turtle met de lolie aan de korte kant van de sec.w.

Dan gaan we verder met de Venezianico

Seiko Gilt

Squale Matic 1521

Maar de koek is zeker nog niet op, morgen weer een paar en zo door tot de zaterdag en dan zondag vrije keuze dag :+1:

Fijne dag iedereen :+1:

7 likes

Seiko lollipop aan de verkeerde kant, afgekeurd :tada:

1 like

:+1: Ik las dat een rode punt was toegestaan…maar idd de Breitling heeft dan ook geen punt maar een streep. :joy:

1 like

Ho ho Petro, je bent mijn vervanger he. En dan ook niet eens de inleiding goed lezen, schaam je :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:. Ga nog maar eens goed lezen Petro, staat echt mag aan de korte kant ook :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Klopt David maar dan een liliepop met aan het einde rood, zwart, geel enz. mag. Maar het moet dus echt een lolie zijn, weet je wel met zo’n rondje in de sec.wijzer :wink:

1 like

Boctok

6 likes

Hier drie stuks.

Rdunae

Militado

En nog een militado

9 likes

Boctok nr2

7 likes

Boctok nr3

7 likes

Jaja het is goed met je. :wink:

1 like

9 likes

10 likes

Boderry Seaturtle, gepikt nummer 1 :grinning:

7 likes

Ik dacht al, komt mij bekend voor :wink:. Maar mag je wel lenen hoor is een goedkoop gebakje :grin:

1 like

Heb er nog één! :scream::rofl:

6 likes

En nog één… :see_no_evil:

7 likes