Themaweken horloges : . Laat je mooiste Squale zien inl. lezen graag dit vanaf post 2256 , deel 3

Steinhart Vintage Dual Time:

9 likes

Wat een mooiert die Lauréat! :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Dankjewel - al zeker dertig jaar zuinig op :smiling_face:

2 likes

6 likes

Omgekeerde lollipop, mag dat ook?:smiley:
Lebois&Co Avantgarde date

7 likes

6 likes

7 likes

7 likes

Hamilton Field watch.

7 likes

Goedemiddag vrienden, we gaan weer verder :smiley:

DeepBlue Master

Deepblue Searam

Invicta Pro

Invicta pro titanium

Morgen weer een dag, fijne dag iedereen :+1:

5 likes

Ik heb er nog wat gevonden :smile:

Eigenlijk ben ik wel Lollipop fan…!
Enn, van pijl seconden Wijzers

6 likes

6 likes

TAG Heuer 972.606f

9 likes

Lollies nog niet op :innocent:

1 Seiko klassieke dresser, 1 Mortima 70’er jaren dikke cheapo en 1 Seiko Arnie ana digi (zonder de gekraakte shroud

8 likes

We blijven kinderen he, houden gewoon van lolllies. Elke lollie krijgt van mij een likje :wink:.

Maar hou je borst maar vast, komende thema volgende week zet jullie aan het werk :face_with_hand_over_mouth:

Hallo, ben al aan het werk ! :sweat: De hele lade oude meuk aan 't opwinden :muscle:. Zelfde duim beweging als met geld tellen alleen lukt dat niet met mijn verzamelstukken :frowning:

1 like

Heb ik een apparaat voor, en een vacuumzuiger om ruimte in de loods voor al het geld te besparen :stuck_out_tongue_winking_eye:.
Nee nee, volgende week vraag ik iets heel anders van jullie :grin:

Wie raadt hem. Zeker de duurste lollipop op HF!

7 likes

Typisch iets voor een Vostok lijkt mij, nu nog het horloge erbij :wink:. Je hebt een topic, raad het horloge, kan je deze mooi ook posten :+1:

Ik dacht bij het zien van dit topic… “ik heb de lollipop der lollipops” dus ik post hem gewoon!

2 likes