Zoonlief’s Casio met ander bandje
Paar jaar terug
Over de schrijver en dit boek heb ik nog een geinige anekdote. Het boek kreeg ik ooit van @Watchstick_81 en stond eerst thuis op kantoor. Later nam ik het mee naar een kantoor waar ik een tijdlang werkte tussen de klassieke auto’s. Op een gegeven moment was ik met een klant over en weer aan het mailen. Zijn naam klonk bekend. Je voelt hem al aankomen, terwijl ik een mailtje terugstuurde, keek ik toevallig naar dit boek… En ja hoor, híj was het!
Het horloge van mijn pa.
Voor deze heb ik een donor gekocht. Maar iedere keer zijn de batterijtjes te zwak. Hij deed het. Daarna uit elkaar gehaald, maar nu wacht hij op iets meer power. Ik wil hem helemaal goed maken. Maar wel met alle gebruikssporen van die ouwe. Dus alleen schoongemaakt, lichtjes gepolijst.
Pa en ik (ik ben die kleine, ook al lijk ik op die grote

Mijn G-Shock DW-6500
Alles ligt klaar voor assemblage. Nieuwe bezel uit Maleisië, donor uit India (voor de sensorkabel). Dus die komt na de themaweken.
Ha die is leuk, meer drukkers konden ze niet kwijt. Maar wel handig, je hoeft niet te rekenen
Leuk, tja hij is nu natuurlijk 40 jaar verder
Dat is toen een heel lang gesprek geworden neem ik aan . Is dit het enige boek wat hij geschreven heeft?
Is het niet op te zoeken wel batterijen er oorspronkelijk in horen, zo niet een mailtje naar Citizen en je zit gelijk goed
Toen was je nog zo onschuldig , maar je lijkt nu echt wel op je vader
Komt mij heeeeel bekend voor , maar je weet “happy wife, happy life”
Ziet er leuk uit die Casio , morgen kan ook nog en zondag vrije keus
Leuk die Ectron, die met een rekenmachine zie je niet veel voorbij komen
Nu zag ik een tijdje geleden bij wat dragen wij vandaag, dat er een lid 3 horloges naast elkaar had gepost maar daar stond geen tijd maar tekst op, weet niet meer welke dat was
Kan maar weer gebeurt zijn
Is die overleden of batterij leeg?
Helaas overleden.