Strikt genomen hebben deze horloges niet echt een wijzerplaat, het is een geheel met de kast. Maar er zit geen metaal in, puur hout en steen
Valt het binnen de regels? @fredpanarai1
Strikt genomen hebben deze horloges niet echt een wijzerplaat, het is een geheel met de kast. Maar er zit geen metaal in, puur hout en steen
Valt het binnen de regels? @fredpanarai1
haha zoek mij de blaren welk merk dit horloge is, kom niet verder dan dat ik denk dat deze uit de jaren 40 is met een porseleinen wijzerplaat
. Zag trouwens dat ze bij veel horloges uit die tijd het merk niet op de w.p hebben gezet. Maar ze wisten toen wel wat een dresswatch is
Is deze w.p nu van synthetisch saffier of van kunststof, ik weet het echt niet
Ach vooruit, kom ook maar door met platic wijzerplaten. Maar die had ik dus eigenlijk niet in gedachten, dus kom maar door mensen .
En Eddie als jij het fantastisch vindt en er blij mee bent, dan ben ik weer blij voor jou
Wat mij betreft wel, oke het is geen losse w.p maar 1 geheel met de kast. Maar toch zeggen we dan, mooie w.p heeft deze .
Maar aangezien de meeste HFers geen gedachten kunnen lezen hebben we daar natuurlijk nix aan Ferry.
Wat denk je wat ik elke zondag doe, dan straal ik het hele HF in zodat ze begrijpen wat ik bedoel. Die voorbeelden zijn er gewoon voor de show
Top David, beide zowiezo mooie horloges en fijn dat je het materiaal van de w.p erbij hebt gezet
Nederig excuses
100% echt porcelein en echt geblauwde wijzers ook nog op de koop toe
Zal de twijfel wegnemen David, de Endurance heeft als ondergrond messing en de Colt heeft als ondergrond staal of titanium. Maar snap je twijfel bij de Endurance, daar is de kast gemaakt van Carboncomposiet. Echter de Colt is volgens mij van staal met een zwarte coating. Heb ik het mis, stuur dan niet de knopploeg op mij af
Haha, je kent mij he ben niet de moeilijkste , lol en excuses aanvaard
, vooral omdat het een hele mooie Halcyon is
De Skyracer is echter ook breitlight.
De wp is polymeer, geen (synthetische) saffier. Maar in elk geval geen metaal.
Klopt David, maar dan heb je het over de kast. Maar Breitling gebruikt bij bijna al zijn modellen een messing wijzerplaat als ondergrond en deze wordt dan gelakt. Dit omdat de wijzerplaat beter en makkelijk te bewerken is dan met een breitlight w.p .
Wil je echt bewijs hebben, stuur even een mail naar Breitling in Grenchen (Zwitserland) en wie weet zit ik er helemaal naast
Ik heb volgens mij nog ergens een met een wijzerplaat van unobtainium mag die wel
ja hoor, als die van Carbon, beryllium of keramiek is geen probleem . Maar als jij een wijzerplaat hebt die in Pandora is gedelfd mag het ook, die is dan wel super uniek
Jij schreef onderstaande. Daar lijkt het of je het over het materiaal van de kast hebt van de Skyracer. Vandaar mijn reactie.
Maar we begrijpen elkaar hoor.