Themaweken horloges : “sleutel aan je horloge, lees goed de inleiding” dit vanaf post 1113.deel 3

7 likes

Ah, maar vintage kan ook meedoen. :yum:

12 likes

Mijn bijdrage voor vandaag. :+1:

7 likes

Nieuwe Themaweek en nog op de valreep 4 voor het oude Thema.

7 likes

7 likes

Ik heb helaas maar één horloge dat enigszins in de buurt komt van het thema:

7 likes

Zeker kleurijk :+1:

1 like

Ik vind deze ook best kleurrijk :innocent:

8 likes

Hoi Macx, credits voor dat thema moet ik echt aan @Lexaf geven. Die opperde dit een tijdje geleden, zo zijn er wel meer die een thema aandragen. En dan ben ik verder de boodschapper, nou ja in dit geval @Dutchspur die het even 2 weekjes overneemt en het zeker leuk doet :+1:

2 likes

Hallo vrienden, gisteravond laat thuisgekomen dus mijn dank aan Petro is groot dat hij het even 2 weekjes van mij heeft overgenomen.
Dus met een beetje geluk en wijsheid ga ik weer van kiet met een nieuw thema a.s zondag:smiley:.
Moet echt wel zeggen dat het eerste thema heel goed gelopen heeft, zal denk ik ook voor het 2e thema gelden. Bijna iedereen heeft wel een horloge die in dit thema past

5 likes

Red is beautiful and explosive. :sparkler:

9 likes

Hoop dat deze 2 Rollies goedgekeurd worden door @Dutchspur, wel een enkele kleur bezel maar eigenlijk te mooi om hier niet te laten zien. Ik vind ze iig kleurrijk :wink:

Worden ze afgekeurd, dan verwijder ik ze natuurlijk zoals het hoort :wink:

7 likes

Dan nu nog even 2 met een 2 kleurige bezel :wink:, rest verspreiden over de week zoals ik altijd aangeef :smiley:

Wens iedereen natuurlijk een fijne themaweek en een klein beetje minder warm puf puf :sun_with_face: :sunglasses:

En natuurlijk een fijne dag, zeker als je buiten moet werken :+1:

7 likes

In vind ze prachtig en ze mogen vlijven staan hoor ,kleurrijk genoeg

3 likes

6 likes

Thanks, was een beetje bang dat het niet zou mogen :wink:

3 likes

Ik vond het heel leuk om te doen, vooral al het moois wat ik zien langs komen, zeker van de HFers die je verwacht maar OK voor mij paar verrassende

Ik was vooral verrast bijvoorbeeld van wat @Jesus allemaal liet zien, pfffft die heeft ook een mooie verzameling.

Dus iedereen die hier gepost heeft, bedankt voor de support

Ik ga weer terug naar de achtergrond :grimacing:

6 likes

Dank voor je bijdragen!

2 likes

Nee nee Petro, tis deze week nog jouw thema he :+1:. Maar idd er is zeker weer heel wat moois voorbij gekomen en wat nog komen gaat :wink:

3 likes

Hier kan ik,zelfs vanaf mijn vakantieadres, met maar 2 horloges bij, aan meedoen.

11 likes