Themaweken horloges: toon horloges met 2 kronen, vanaf post 3853 t-m 15-2-2026 LEES DE INLEIDING! , deel 3

Wat een prachtig horloge. Erg toffe combo, marmer en hout

2 likes

Vandaag mijn 2e met een Lapis Lazule stenen wijzerplaat en ook deze komt van @Brunmontagne de Representor.

Enne ik sta te springen om een thema, help mensen :+1:

fijn weekend iedereen :+1:

8 likes

Deze natuurlijk jongûh

11 likes

Toppie :+1:, maar waar blijven de Rolex boys met meteorieten wijzerplaat??

Die " durven hier niet langs te komen " :rofl:

5 likes

Lumerals? Als in; solid lumed numerals

1 like

TOP, die heb ik nog niet gehad, thanks :+1:

1 like

Toon je horloge waarop minstens - x - verschillende kleuren zijn terug te vinden.

1 like

Goedenavond thema vrienden,

Deze week is het thema: toon horloges met een geintergreerde band vanaf post 3749 t-m 8-2-2026

Dit thema is mij aangedragen door @Knutselkoning aka Robert, leuk thema en bedankt Robert :+1:

Zo zie ik het graag dat men meedenkt voor een nieuw thema, dus mensen kom maar door als je een leuk thema weet en stuur mij een pb.

Kan het ook makkelijk doen door thema’s te maken van een bepaald merk, echter dat probeer ik te voorkomen zodat iedereen mee kan doen.

Heb je een leuk thema, dan zoek ik de rest en voorbeelden wel uit :smiley:

In dit thema draait alles om horloges met een geintergreerde band, moet hf breed te doen zijn.

LET OP, gaat dus alleen om horloges met een geintergreerde band, dus geen banden met een end-link!!!

Dus voor de duidelijkheid, heb ik een aantal voorbeelden geplaatst waar het thema aan moet voldoen.

Zowel in het vintage, lage, midden en het high segment

Dit thema loopt tot 8-2-2026.

Meestal zoek ik een thema waarbij iedereen mee kan doen, zal deze week alleen weggelegd zijn voor de mensen die zo’n horloge hebben. :wink:
Maar zowel in het rood als in vintage en in het groen kan zeker iedereen meedoen.

Laten we er weer een leuke themaweek van maken en vergeet niet mij op een idee te brengen :smiley:

Wens iedereen weer een leuke themaweek :+1:

13 likes

Hèhè, kan eindelijk weer meedoen! :fire:
…en de datum staat nog goed ook…

14 likes

14 likes

11 likes

Je loopt al in de toekomst

3 likes

For him and her:

12 likes

Inmiddels niet meer in mijn bezit, maar zeker het benoemen waard: Citizen Tsuyosa Small Second (NK5010-51X)

13 likes

Untitled-9_15_1000x~2

12 likes

13 likes

9 likes

10 likes

@fredpanarai1 & @Knutselkoning
Leuk onderwerp, heren. Kan ik deze keer eindelijk ook weer eens meedoen.

De Titanium Seiko, die ik ooit van mijn broer gekregen heb.

De Titanium Pulsar, die ik ooit van Mw. Lexaf gekregen heb.

Het enigszins bizarre ALFEX dames horloge dat ik ooit eens aantrof in een lotje horlogejunk, dat ik kocht.

Als laatste een herhaling van zetten omdat het ding al eens eerder in Ferry’s thema weken is getoond, in mei 2024, toen met het thema bizarre horloges. Ik vind dat het nu nog wel een keer mag.
Bizar omdat dit Calvin Klein horloge voor een normale pols niet te dragen is en omdat je er niet op kunt zien hoe laat het is door de spiegelende wijzerplaat in combinatie met het spiegelende glas.
Nu dan nog een keer, bij het thema ‘geïntegreerde band’, want daar is bij dit horloge absoluut sprake van. Het hele horloge IS een geïntegreerde band.

11 likes