Een van mijn werkpaarden.
Beste vrienden, ik mocht van mijn lieve vrouw niet zo streng zijn, maar ga nu ik nu toch wel even zijn. De volgende krijgen de papagaai vandaag!
@Tofferdetof met zijn Kienzle en @ABCSteed met zijn Fortis. In mijn inleiding schrijf ik altijd GOED de inleiding lezen. Deze 2 horloges hebben dus echt geen geïntergreerde band en dat was toch duidelijk ij de inleiding. Dus ondanks dat ik niet te streng bij, toch de papagaai ![]()
Mij lijkt dat er hier nog veel papegaaien rondvliegen,anders had ik die kienzle nooit gepost hier,ach het is een leuke vogel ![]()
klopt maar toen kreeg ik op mijn donder van vrouw lief dat ik te streng ben, pfff komt net thuis dus nu kon het weer een keer ![]()
Deze is op het randje van een Papegaaienshow van Ome Ferry. Er past eigenlijk geen ander bandje op, behalve dan een vergelijkbare Citizen band met iets andere schakels. Dus semi-integrated. Maar deze is al bijna 46 jaar in de familie, dus waag 't eens.
Daag mij niet uit he:wink: ik heb meerdere papagaaien ![]()
Hoe kon ik me toch zo laten gaan, door een horloge te posten, wat me zo’n “pratend stofnest” oplevert….
Maar hij is wel leuk toch, nou ja niet als je hem krijgt natuurlijk ![]()