Themaweken horloges: toon horloges met 2 kronen, vanaf post 3853 t-m 15-2-2026 LEES DE INLEIDING! , deel 3

4 likes

Jaja vrije keus he, maar kreeg vandaag een leuke verrassing. Oudste zoon vroeg komen jullie vanmiddag lekker op visite. Kreeg Assie een kado, uitpakken dus en wat blijkt, we worden weer opa en oma :partying_face:

Fijne zondag iedereen en vanavond weer een nieuw thema :+1:

8 likes

Gefeliciteerd! :confetti_ball::tada::confetti_ball:

1 like

5 likes

Gefeliciteerd Ferry en Assie :blush:

1 like

Van harte gefeliciteerd opa en oma, ook aan de ouders natuurlijk

1 like

Leuk nieuws, gefeliciteerd!

1 like

iedereen bedankt voor de felicitaties :+1:

1 like

Next week incoming. :smiling_face:
Timex Q Reissue Degrade TW2W22500.

5 likes

Vrije keuze, dan toch…

3 likes

Aaaah bijna vrije zondag vergeten

2 likes

6 likes

Goedenavond thema vrienden,

Deze week is het thema: toon horloges met 2 kronen vanaf post 3853 t-m 15-2-2026

Heb je een leuk thema, dan zoek ik de rest en voorbeelden wel uit smile

In dit thema draait alles om horloges met 2 kronen.

LET OP, gaat dus alleen om horloges met 2 kronen, dus pushknoppen zijn GEEN kronen!!!

Zal ik dus goed op letten en is het fout dan maak ik de papagaai wakker :smiley:

Dus voor de duidelijkheid heb ik een aantal voorbeelden geplaatst waar het thema aan moet voldoen.

Genoeg merken die dat hebben dus kom maar door met de mooie foto’s

IWC Aquatimer

Dit thema loopt tot 15-2-2026.

Meestal zoek ik een thema waarbij iedereen mee kan doen, zal deze week alleen weggelegd zijn voor de mensen die zo’n horloge hebben. :wink:

In het rood en zeker ook in het vintage zijn er zat op het hf, tja zover ik weet heeft Rolex dit niet.
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat ze in het groen naast Rolex geen andere horloges hebben!

Laten we er weer een leuke themaweek van maken en vergeet niet mij op een idee te brengen :smiley:

Nu heb ik een probleem, had een aantal aangedragen thema’s opgeschreven. Ben ik verdorrie dat papiertje kwijt. Dus HELLLPPP!!!

Wens iedereen weer een leuke themaweek :+1:

6 likes

Wie kent em niet?

8 likes

Alle Rolexen… :joy:

3 likes

Zover ik het weet, heeft Rolex niet zulke modellen. Maar zowel, zie ik dat graag :wink:

1 like

In al die jaren slechts eentje…maar wel een klassieker.

afbeelding|nullxnull

12 likes

12 likes

Horloges met olie gevulde kast. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Kroon op 3 uur, kroon op 8 uur, pushers op 2 en 4 uur.

5 likes