Was eigenlijk meer bedoeld met een
want ik vraag mij wel af hoeveel HF-ers er werkelijk eentje hebben. ![]()
Puur toeval dat ik er momenteel eentje in huis heb. ![]()
Was eigenlijk meer bedoeld met een
want ik vraag mij wel af hoeveel HF-ers er werkelijk eentje hebben. ![]()
Puur toeval dat ik er momenteel eentje in huis heb. ![]()
foto 1 voldoet aan het thema, maar helaas moet ik foto 2 afkeuren zoals je in de inleiding hebt kunnen lezen. Eigenlijk een papagaai. Maar daar ik geen halve papagaai heb, 1 strafpuntje ![]()
Nu lijkt die rechts onder wel op een kroon maar is toch echt een pushknop. maar oke dan een 1/2 strafpuntje ![]()
Hoi Dan, helaas plaatjes van een kroontje op de wp is geen twijfelgeval maar voldoet niet aan het thema. Je Omega natuurlijk wel en net zoals bij ABCSteed kan ik geen 1/2 papagaai uitdelen. Dus 1 strafpuntje ![]()
Misschien zit ik verkeerd wat ik niet verwacht. Zit maar 1 kroon op en de andere zijn pushknoppen, dus moet even de papagaai wakker maken ![]()
Er zitten toch echt twee kronen.
Snap ik David maar er zijn zeker 3 merken die dat hebben, maar als thema zal er heel misschien wat gepost worden. Zelf heb ik er geen ![]()
Nou gelukkig maar dan Ferry ![]()
ik heb van er maar een half strafpuntje van gemaakt, lijkt wel een kroontje maar is toch echt een pusher. Laat de discussie maar komen ![]()
Misschien die papegaai voortaan niet zo snel uit z’n kooitje laten…![]()
Sorry mensen voor de late reactie, maar diegene die mij persoonlijk kennen weten wel waardoor dat komt. Oke, nu eentje van mij de Dan Henry 1970 met 2 kronen ![]()
fijne avond iedereen, morgen plaats ik er wel weer eentje. Spreiden toch staat er in de inleiding
![]()
Seiko heeft met de 7T34 en aanverwante uurwerken een kroon op 3 uur voor het “hoofduurwerk” en een 2e kroon op 4 uur voor de 2e tijdzone/alarm (subdial op 6 uur).
Nou zeg! Excuses geaccepteerd. Ik dacht echt dat je meer kennis van horloges had ![]()
Met de kroon op de 5 uur positie stel je de alarmtijd in. Dan weet je dat ook weer
Thanks voor de hulp!
dank je, maar joh totaal geen kennis van horloges. Rommel maar wat aan ![]()
Wij allen leren nog dagelijks beste Fred…
Op het moment als men zeg uitgeleerd te zijn, verklaar ik die heilig.
. Ik heb heel wat diverse merken maar die Camel heb ik dus niet, maar de foto van Dennis maakt het duidelijk ![]()
Dat was gewoon dezelfde foto. ![]()
![]()