SVALAN
SVALAN SPORTSMAN REPERATIE OBJECT
SVALAN EDOX
|
|
|
SVALAN SPORTSMAN
SVALAN SPORTSMAN BULLSEYE
SVALAN SPORTSMAN BULLSEYE TOXEDO
Ben heel eenzaam hier vandaag, even de kop eraf dan maar ![]()
En vanavond komt er weer een leuk thema, belangrijk om de inleiding te lezen ![]()
Goedenavond thema vrienden,
Dit is voor nu even het laatste thema wat ik maak, ga er lekker even tussenuit om van de zon te genieten.
Vanaf 3-5-2026 t/m 17-5-2026 neemt @Mozaiek aka Hans het in die periode van mij over, waarvoor dank Hans ![]()
Deze week is het thema: toon je gouden of goudkleurige horloges vanaf post 1132 tot 3-5-2026
LEES ECHT EVEN DE INLEIDING ZODAT JULLIE WETEN WAT IK BEDOEL!!
In dit thema draait het om horloges die goud of goudkleurig zijn of met goudkleurige tinten in zowel de kast en/of de band of gouden wijzers om het lekker makkelijk te maken, dus two tone mag ook als er maar goud te zien is, zowel vintage, neo vintage als nieuw.
Weet dat er veel leden zijn die dat hebben, maar echt er moet iets van goud of goudkleurig te zien zijn bij het horloge. En natuurlijk lekker spreiden over de week smile
Ik heb een aantal voorbeelden die duidelijk maken wat ik bedoel, zou leuk zijn als je het merk/model zou benoemen.

Dit thema loopt tot 3-5-2026.
Meestal zoek ik een thema waarbij iedereen mee kan doen, zal deze week dus echt niet moeilijk zijn.
En zoals altijd, zondag is vrije keuze dag!
Laten we er weer een leuke themaweek van maken en vergeet niet mij op een idee te brengen ![]()
Wens iedereen weer een leuke themaweek ![]()