Zijn dit ook een turtleachtige, Fred?
Das balen
Ja, jammer, zonder voor aankondiging gewoon verwijderd. Ik heb twee betalingen gedaan buiten Tradera om, heb om het e-mailadres gevraagd dat gekoppeld is aan het PayPal account, intussen contact gehad met Tradera of ik als uitzondering nog de 2 openstaande rekeningen buiten hun om kan afrekenen, kreeg daarop geen duidelijk antwoord en daar zouden ze later op terugkomen. Maar ik heb er nog niets van gehoord.
achtige zeker
. Heb mij ingeschreven bij Tradera, nu wil ik om uit te proberen een horloge gevonden. Wil ik contact opnemen met de verkoper, komt er gelijk naar voren welke bank ik heb en mijn gegevens. Dus lijkt alsof ik item al koop. Maar wil juist eerst contact met de verkoper. Hoe en waar doe ik dat?
Ik heb hier een voorbeeld, Fred.
Stel je hebt interesse in dit horloge en wil wat vragen stellen aan de verkoper, dan druk je op contact, dan komt er een venster tevoorschijn waar je je vragen kunt stellen.
Als je dat gedaan heb hoef je de volgende keer alleen maar op, ‘berichten’ op je account pagina te drukken en kun je ook foto’s versturen.
Dat versturen van foto’s is hartstikke leuk, als ik een horloge heb gekocht en het is weer mooi geworden dan stuur ik heel soms een foto naar die verkoper om te laten zien hoe het is geworden, zo heb ik al verschillende foto’s gestuurd naar verkopers en word ik ook weleens benaderd om horloges te bekijken voor ze op de veiling gaan. Verkopers, en vooral ook de particuliere verkopers vinden het heel leuk om zo hun verkocht horloge weer terug te zien.
Je bent nog niet klaar Fred, je moet eerst je ID kaart of rijbewijs opsturen zodat ze zekerheid hebben dat jij het bent.
Zo kun je dus ook geen tweede account maken.
Maar willen ze dus ook mijn BSN nummer zien, daar heb ik nu net geen trek in. Ben daar heel voorzichtig mee. Wilde dus ff mijn rijbewijs pakken, kan ik dat kreng weer niet vinden, morgen maar even Assie vragen of zij hem heeft.
Je maakt een foto van bijvoorbeeld je rijbewijs, dan bewerk je de foto en haal je het bsn nummer er uit en stuur je het op. bsn nummer wordt niet gevraagd, ze willen wel zeker weten dat je naam en adres klopt en dat jij het bent.
Thanks vriend, gaan we morgen nog maar eens naar kijken en mijn rijbewijs moet boven water komen, anders snel nieuwe aanvragen ![]()
Ga nu lekker mijn mandje in, morgen weer een dag. Truste Macx ![]()
Tot morgen Fred, slaap lekker en welterusten.