Is ook niet moeilijk, heel herkenbaar voor mij
. Dit is de Venezianico Nereide GMT-2 ![]()
Ik beweer ook niet dat het moeilijk is. ![]()
Ook weet ik niet of het de GMT-2 is… GMT zeker. ![]()
Deze is lastig, maar dat wist je natuurlijk al met je vintage horloges, zou het een vroege Seiko kunnen zijn? Kan er natuurlijk helemaal naast zitten ![]()
haha Remco, dit is je wel bekende Doxa sub 200 ![]()
Wat een shot!!
![]()
Kan dit niet goed rekenen Ferry.
Het merk klopt wel… ![]()
Lekker ding, je hebt de inleiding niet gelezen haha. Maar gok dat het een Tissot PRS 516 is ![]()
ha Hans we kennen elkaar te goed, het is die mooie Staudt toch? Rondje Duitsland en uiteindelijk in Nederland gekocht ![]()
Klopt helemaal Ferry👍🏻
Nee, geen Seiko. Het is een Youngtimer. Je kunt hem terugvinden als je die moeite van het spieken wilt nemen. De letters zijn P.E…
Het merk komt uit Italië. Je komt ze zelden tegen.
Tja ben ook maar een mens he, vertel welke Doxa is deze?
Bijna goed Fer - maar je bent ook niet thuis in vintage dus met compensatie erbij net voldoende!
- 't is de PR 516 Quartz
Sorry Fer wel 39mm maar dit is de Rolex Explorer I 214270 ![]()
Oke we houden je wel lekker bezig nu
volgende opgave.
Dat maakt het een stuk duidelijker, doe net alsof ik slim ben he. Maar he mensen, iedereen moet meeraden he.
Zou het de Youngtimer van Paul Edward kunnen zijn???
Daar moet ik nog 10 jaar op studeren, daarom vaker naar Rikketik en het vintage bruin gaan
. Maar nogmaals, anderen moeten ook meedenken he anders ben ik heel vaak de Sjaak ![]()
Nu mag jij mij dom noemen Dan, had ik natuurlijk gewoon moeten weten ![]()
De SUB der SUBs … de 300T uiteraard! Je weet wel, het model waarbij het HEV in 1968 voor het eerst het levenslicht zag in de particuliere markt nadat ze die met Rolex hadden ontwikkeld.
Maar goed, we gaan een beetje off topic. ![]()
Kroon met logo, nog eentje …