Deze is gemakkelijk.
Is inderdaad een Addiesdive duiker. Welke weet ik zo ook niet. Die van jou is een Iron Annie denk ik😁
Echt he, weet helemaal niets meer. Het duizelt, Junghans? ik gok maar wat hoor ![]()
Helemaal goed. Weet je ook het model?
Best in de buurt, hoor.
Chaina
Ik denk in de Bauhaus lijn, maar weet het niet zeker
Neen, weet jij hoe ik heet. Zelfs dat weet ik niet meer, zal mij straks wel voorstellen aan Assie ![]()
Maar het zijn beide geen vintage horloges, en 1 van deze twee heb je nog een reactie opgegeven in het andere thema van vorige week, meer hints krijg je niet.
weet je wat ik ga doen, koffie klaarzetten voor Assie en huilen bij de voordeur tot ze thuis is. Kan ze mij troosten, ben echt zielig nu ![]()
ik hield het niet meer uit, dus bellen naar Assie en huilen, had ze me daar toch een goede tip joh, zie:
Deze week is het thema toon je kroon MET logo, dus alleen met logo worden goedgekeurd.
Maar we kunnen het nog spannender maken, dat je ook mag raden welk horloge/model erbij hoort.
Je zal best wel eens het zelfde logo zien en dat het toch net weer een ander model is.
Maak het spannend deze week thema vrienden en verras elkaar ![]()
DUIDELIJK TOCH NU
![]()
De eerste is toch een Farer.
De tweede geen idee.
Jaaaa ![]()
Hamilton je laatst gekochte.
En de andere een Certina volgens mij.
Klopt, de verkoper had een horloge dat ik graag wou maar ik moest de Hamilton erbij nemen.
Geen spijt van, is een mooi horloge met een zeer fijne band.