Momenteel een Fortis klatser a 226gr om de pols…maar er zijn in de loop der jaren best een aantal meer lichtgewicht modelletjes voorbij gekomen.
…en dan resteert nog de Uber toolwatch…de Pelagos. Helaas geen andere foto meer van in mijn archief…
Ja ja, van hubby moet je het hebben. Ik kan niet mee doen.
Maar, wie weet toch.
Even vanavond op dievenpad ![]()
Hahaha, je hebt natuurlijk ook baas boven baas, heerlijke titanium klatsers David.
Thx Dan. Tja…Daffie
Ti ![]()
Toppie man
, te groot? Dan zou ik die wel eens om je pols willen zien, als dat nog mogelijk is. Ik zei vroeger juist dat horloges te klein zijn op mijn boomstammetjes. Nu draag ik van 35mm tot aan 47mm en het is gewoon ff wennen ![]()
Jammer Julian, hij heeft juist zo’n mooi plaat. Geen spijt van?
Tof Ruud, en is je neef niet ook een horlogegekkie geworden? Anders moet je hem meer mooie horloges laten zien ![]()
Onbetaalbaar dus ![]()
Blij dat ik het lees, gaat alles weer op slot. Dus geen huilie huilie dan he ![]()
Ik begin vandaag heel bescheiden, want ja in de inleiding staat dat je moet spreiden
. Maar laat ik beginnen met de Armor van Citizen, moet je wel 20 x kijken of die nog om de pols zit, dit ter zijde ![]()
Fijne dag/avond iedereen ![]()
Enne waar blijven de pb’s met thema tips???
Das een mooi Eco-drive in Titanium.
Wanneer komt die mijn kant uit ? ![]()
Thema naar m’n hart Ferry.
Waarom?
Omdat dit me in de gelegenheid stelt om weer eens een van mijn absolute lievelingshorloges te posten.
Deze ligt trouwens ook nog steeds in de kast, en ik heb nergens gelezen dat het een werkend horloge moet zijn.
En voor iedereen die een opmerking wil maken over mijn smerige poten.
Voor het trekken van dit plaatje heb ik ze uitgebreid gewassen met garagezeep, maar probeer maar eens rode kool te verwerken en met schone handen de arena te verlaten.
mag ik hopen dat jou getoonde horloge ook daadwerkelijk in je collectie zitten?
de afgebeelde hier in het topic zijn volgens mij van het net geplukt
dus even een wristschot van deze vier,
dank u ![]()