Themaweken horloges : “toon je horloge met een band die niet van staal/titanium/goud is” dit vanaf post 3227, deel 3

En nog eentje.

2 likes

De RZE Endeavour!

3 likes

Vrije zondag :partying_face:

3 likes

2 likes

Genieten van een zondagse lunch :+1:

5 likes

Ha vrije keuze dag, was druk bezig met een makkelijk thema voor komende week waarbij bijna iedereen aan mee kan doen. Maar goed, vandaag mijn Seiko Deep Sea Navicator om de pols.

Vanvond komt er natuurlijk weer een nieuw thema, hou het in de gaten :smiley:

Fijne zondag allen :+1:

3 likes

Goedenavond thema vrienden,

Dit keer een thema waarbij praktisch iedereen aan mee kan doen, gewoon om zo min mogelijk leden uit te sluiten.
Speciaal dit thema zodat Assie geen huilie huilie kan doen :smiley:

Themaweken “toon je horloge met een band die niet van staal/titanium/goud is” dit vanaf post 3227

Ter verduidelijking, Geen stalen/titanium of gouden band, oke een stalen glasp mag dan weer wel maar de rest van de band moet van ander materiaal zijn.
Mocht je twijfelen, kauw er even op en je proeft gelijk of het staal of titanium is, goud smaakt net iets anders :smiley:

Lijkt mij dat hier heel veel leden aan mee kunnen doen, zo niet wordt het tijd voor een andere band.

Ben benieuwd wat voor moois ik deze week tegen ga komen, zowel aan horloges als aan banden die aan de voorwaarde voldoen :+1:
Heb je meerdere horloges die aan het thema voldoen, SPREIDEN over de week graag, zodat je iedere dag iets kan posten

Het lijkt mij dat ik hier geen voorbeelden van hoef te posten, ik zal aftrappen met o.a de Bulova Jet Star en nog een paar horloges.

Voldoet je horloge/band niet aan de voorwaarde dan krijg je een papagaai om de oren. Maar dan moet je het wel heel erg bont maken :wink:

Meestal zoek ik een thema waarbij iedereen mee kan doen, zal deze week zeker geen probleem zijn. :smiley:

Hoop dat er weer veel leden meedoen met dit thema, wel aan de voorwaarde houden natuurlijk en inleiding GOED lezen :smiley:

En natuurlijk kan je iedere dag1 of meerdere foto’s posten maar wel (SPREIDEN OVER DE HELE WEEK) en zoals jullie weten, komende zondag vrije keuze dag.

Mocht je nog een leuk thema weten dat nog niet geweest is, stuur mij dan even een pb.

Fijne themaweek iedereen :+1:

4 likes

Dan trap ik af met een keramische band,

1 like

Vegan

1 like

Oeps Richard, volgens mij zijn de buitenste schakels niet keramisch? Nu wordt het lastig om je een halve papagaai te geven, dus 1 strafpunt :wink:

Kunststof-rubber op een alu Swatch

1 like

1 like

1 like

De rest post ik van de week wel.

2 likes

TOP :+1:

2 likes

2 likes

Helder. Check. Geen goud, geen staal en zeker geen titanium. Vol platina :grin::muscle:

Helaas mocht ik hem niet meenemen :sweat_smile:

2 likes

oeps, dat had ik ook moeten benoemen. Maar ja, hier kan ik niets tegen in brengen :wink:

Dat is dan weer jammer, zie je een leuk horloge mag je hem niet meenemen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Elastiekje?

2 likes