Themaweken horloges-toon van elk merk 1 horloge , vanaf post 2288 tot 16-8-2026 lees goed de inleiding voor de duidelijkheid. Deel 4

mooi dit

2 likes

Band met bandenmotief…

4 likes

Het einde nadert van dit thema, zitten nog steeds wel in de vakantie periode. Maar morgen is het zondag (niet vergeten) dus vrije keuze dag.
Ik post er nog 2 vandaag volgens het thema, wat ik morgen om de pols zal doen weet ik nog niet :smiley: En vanaf zondag weer een thema voor 2 weken ivm de vakantie’s

als eerste een Stipto met een after.mark. leer bandje, gekregen van @Cav aka Dennis

de tweede is een Superbe ook met een a.m leer bandje, mijn eerste horloge die ik kocht van @VmaxNL aka Patrick. Het cosmetische werk heeft @Lexaf gedaan en de service door @basvg. Is heel netjes geworden, zal eerst die posten hoe ik hem kocht en dan het eindresultaat :smiley:
3

Wat een verschil toch :+1:

Fijn weekend vrienden :+1:

5 likes

Vandaag mijn WylerVetta om met zwart-suede band ipv staal.

6 likes

Moet ik mij schamen Dennis, heb nog nooit van dit merk gehoord, wel een leuk horloge :+1:

2 likes

Die is wel heel mooi opgeknapt!!!

Niet schrikken

Waar de foto gevonden is.

5 likes

Ja, in de hoek jij.

Wyler en Vetta waren twee Zwitserse merken, van faam. De Italiaanse importeur van beide merken, was het moederbedrijf achter Breil. Ze hebben beide merken ingelijfd, maar daarvoor maakten ze al WylerVetta horloges voor de Italiaanse markt.

Nadat beide merken volledig waren overgenomen (omdat de oprichters ermee stopten) bleef uiteindelijk alleen het merk WylerVetta over. Ten tijde van mijn WylerVetta hierboven gebruikten ze hoogwaardige Zwitserse automaten en Quartz. Mijn horloge heeft hetzelfde Eta uurwerk dat ook in Breitling en Tag Heuer lag uit die tijd. COSC gecertificeerd.

WylerVetta bestaat nog steeds. Als puber kon ik dit horloge niet betalen, maar dankzij Vinted vorig jaar op de kop getikt. Naast een kleine collectie vintage Wyler, Vetta & WylerVetta (en Breil en PhilipEsterel). Pryngeps had geen lijntje met die merken, maar dat is ook nog een geinig Italiaans merk in mijn collectie dat Swiss Made is.

3 likes

Dank je! :muscle:t3::partying_face:

1 like

Hoelang Dennis, vroeger op school uren in de hoek. Ondanks dat ik echt heel lief was :wink:
En weer wat geleerd, ja man zie zoveel merken voorbij komen en ik ben nog een rookie he vwb vintage. Hoewel ik er nu 1 laat servicen, was een duur kreng :wink:

Fijn weekend Dennis :+1:

3 likes

Totdat er een nieuw thema is. :wink:

2 likes

Zal tot morgen in de hoek staan want ja, thema’s komen niet zomaar aanvliegen he :wink:

2 likes

Op een rally

7 likes

4 likes

4 likes

5 likes

4 likes

Zit het bandje nou verkeerd om?
Van de verkeerde kant? :rainbow_flag:
Oh wacht, gisteren was het Pride…:wink:

1 like

3 likes

Bandje zit goed aan de goede kant, nu ff niet flirten met mij John. Ben getrouwd met Assie en trouw he :stuck_out_tongue:

Lekkah tis vrije zondag, deze Tsuyosa is echt mooi, zowel de wp als de band :smiley:

Fijne zondag vrienden en vanavond komt er weer een nieuw thema :+1:

2 likes