Themaweken horloges- toon je horloge met een niet standaard band , vanaf post 2099 tot 2-8-2026 lees goed de inleiding voor de duidelijkheid. Deel 4

O o, zullen velen het niet mee eens zijn, maar ik vind mijn Hamilton Aviaton gewoon een dress aka skindiver :stuck_out_tongue:

Fijn weekend vrienden :+1:

3 likes

Goedenavond vrienden, vrije zondag.
Vandaag hard moeten werken dus wat later op het hf, nu Astron om de pols.

LET OP, thema loopt nog door tot 19 juli, daarna komt er weer voor 2 weken een thema. Het is vakantieperiode, dus vandaar 2 weekelijkse thema’s.

Fijne avond iedereen :+1:

4 likes

Vrije zondag :tada:

6 likes

4 likes

Vrije zondag

5 likes

Als het dan toch vrije keuze is😀

4 likes

Al een paar jaar hoor, zondag altijd vrije keus :wink:

1 like

8 likes

Thema loopt door tot 19 juli he, dus je kunt nog skin divers posten, ik moet ook zoeken hoor tussen de oude/goedkope meuk. Maar toch weer 1 gevonden :wink:

Geen foto van om de pols, dus moeten jullie het hier maar mee doen :smiley:

Fijne avond vrienden :+1:

6 likes

Ik dacht een passende (5atm) te spotten, maar bij de vertaalde beschrijving heb ik zo mijn bedenkingen :thinking:
“WATERDICHTHEID - 5 geldautomaten”

2 likes

Wel gevulde geldautomaten :rofl:

1 like

4 likes

Wel 6 hele ATM’s en niet eens een schokbeveiliging op de balansas. Echte beater :melting_face: Ooit was zowel de bezel als de wijzerplaat diep blauw volgens mij…

9 likes

’etanche’ is waterdicht in het Frans, maar 100% zal het toen al niet geweest zijn, laat staan nu…

7 likes

Je zou denken, dit is een duiker? Mispoes. gewoon een skindiver, heeft trouwens wel iets weg van een ander merk dat ik heb :joy:

fijne dag vrienden :+1:

4 likes

Mijn laatste vintage skindiver voor dit thema. Ik vind die wijzers geweldig!

Het aantal vintage skindivers dat hier werd gepost viel mij eerlijk gezegd wat tegen.

9 likes

Ik ben er nu ook door heen, vandaag nog deze Addiesdive quartz. En nee is geen duiker, heeft er wel iets van weg. Deze is 5 atm :wink:. Valt wel over te discussiëren natuurlijk maar wilde deze alsnog posten. En nu is de koek op :smiley:

Zondag komt er weer voor 2 weken een thema, kan zeker wel zo’n 70% van de leden aan meedoen :+1:

Fijne dag iedereen :+1:

5 likes

Zijn er geen skindivers meer aanwezig op het hf? Nog 2 dagen te gaan he, zondag vrije keuze dag :wink:

Goedenavond thema vrienden,

Vandaag lekker een dagje weggeweest met Assie :smiley:

Deze week is het thema “toon je horloge met een niet standaard band” , hoe duidelijk willen jullie het hebben :smiley:

LEES DE INLEIDING ZODAT JULLIE WETEN WAT IK BEDOEL!!

Dit is toch een mooi zomer thema, niet iedereen is op vakantie dus genoeg leden die mee kunnen doen.

Sommige leden hebben er 1, anderen meerdere, natuurlijk lekker spreiden over de 2 weken :smiley:
Laat maar zien welke banden niet standaard op je horloge zitten, mogen natuurlijk ook eigen gemaakte banden zijn.

Een goede foto van de band waarop goed te zien is dat die niet origineel bij het horloge hoort, zou heel prettig zijn.

Hoop dat ik heel diverse banden voorbij zal zien komen zoals, Nato, rubber, leer, canvas,mesh, aftermarket banden enz. Wat ik niet zo vaak zie is een bund-band, dus laat maar zien.

Dit thema loopt tot 2-8-2026 ivm de vakantie periode

En zoals altijd, zondag is vrije keuze dag! Echt hoor, mag iedereen aan meedoen :smiley:

Laten we er weer 2 leuke themaweken van maken en vergeet niet mij op een idee te brengen, heel belangrijk :smiley:

Wens iedereen weer een leuke themaweken :+1:

4 likes

Seiko skx007 duiker op lederen band

7 likes