Begin juli in de Zwitserse Alpen
Goedemiddag vrienden, je bent op vakantie en wat voor tent zoek je op. Nou ja, zie de foto ![]()
Gokvraagje, zal ik er 1, 2, 3 of alle 4 gekocht hebben ![]()
En 1 in de vreetschuur, dit was allemaal nog steeds Tenerife, later gingen de naar Gran Canaria
Fijne dag/avond iedereen ![]()
EDIT: : JULLIE WETEN DAT IK NOG EEN VRIJWILLIGER ZOEK DIE HET IN DE WEEK VAN 6 SEPTBER EVEN 1 WEEKJE VAN MIJ OVER WILT NEMEN EN ZELF EEN THEMA BEDENKT. ZOU ER HEEL DANKBAAR VOOR ZIJN ![]()
Als je ze alle 4 gekocht hebt, dan wordt het misschien tijd om je bij een praatgroep te melden ![]()
Als men goed opgelet heeft bij mijn NA’s weet men het, maar zowiezo zou een praatgroep mij goed doen. Pakhuis vol horloges ![]()
Beste @fredpanarai1
U weet toch dat ik er alles aan doen om vakantie te kunnen skippen. Daardoor heb ik geen.vakantie horloge foto…
Discriminatie dit…je sluit de lage inkomens hierdoor volledig uit.in dit topic.
En nu??
Edit…
Opgelost. ![]()
Kijk je vrouw eens lief aan en ga samen met haar op vakantie, dat helpt. O wacht, je was toch een weekendje weg geweest met je vrouw ![]()
Ships. Heb ook geen geheimen voor jou…
De volgende staat ook.weer in de agenda
Net buiten dit thema om…
Goedemiddag vrienden, we zijn nog steeds in Tenerife. Volgende week Gran Canaria ![]()
fijne dag vrienden, en nog steeds heeft niemand zich gemeld om het een weekje van mij over te nemen, Watskeburt? ![]()