Themaweken horloges- Toon je horloge met een roulettedatum, vanaf post 2543 tot 6-9-2026 lees goed de inleiding voor de duidelijkheid. Deel 4

Sorry, hf werkt niet echt mee, kan geen foto uploaden :cry:

Maar geniet van deze mooie dag :+1

1 like

6 likes

Hoe dan Gerard, bij mij wil hij de foto’s niet pakken???

Krijg iedere keer deze melding: Aws::S3::Errors::Http503Error

1 like

Weet het niet, ik kan gewoon de foto’s uploaden.
Nog veel plezier in Gran Canaria!

1 like

Was begin mei dit jaar, volgende week Zweden en dan maandje later weer Tenerife :+1:

Voor nu is het balkonia in de zon :wink:

Nog even die foutcode opgezocht, ligt aan de server blijkt.

2 likes

Moezeldal juni 2025. We zien de Porsche 356 B Cabrio 1600 Super van rond 1960 in het Zylinderhaus automuseum bij Bernkastel. Door het raam is de wijnhelling aan de overkant van het Moezel zichtbaar. Verder mijn Breil (die ik ruim 20 jaar geleden van mijn vriendin, inmiddels echtgenote kreeg).

9 likes

Goedemiddag vrienden, gisteren lukte het dus niet. Vandaag herkansing :smiley:

Maakte geen foto van mijzelf he, Assie wilde op de foto :smiley:

Sorry ik moet zuinig zijn met de foto’s, Assie heeft per ongeluk een zwik verwijderd. Mea culpa :innocent:

fijne dag vrienden :+1:

6 likes

Nu nog een najaars vakantie met de sleurhut :sunglasses:

8 likes

Volgende week naar Zweden, moet via Schiphol. Hoop dat ze niet gaan staken en anders loop ik gewoon door :rofl:

1 like

Zonsondergang in Zeeland :sunrise:

10 likes

Goedemiddag vrienden,

Onderweg :smiley:

Is gewoon limonade hoor :smiley:

Groen is de kleur van 2026

fiine dag vrienden :+1:

9 likes

Camping-life dus geen vaatwasser :face_with_peeking_eye:

In de avond drink ik wel uit blik :wink:

4 likes

Goedenavond vrienden, laatste loofdjes voor ons. Na het weekend lekker er even tussen uit.
Zondag komt er nog wel een nieuw thema hoor, echter zal ik een weekje niet mee kunnen doen. Andere prio’s :wink:

fijne avond vrienden :+1:

4 likes

4 likes

Goedemiddag vrienden,

Vandaag de laatste 2 foto’s van de vakantie en dan is de koek op. Geen treurnis hoor, na het weekend ben ik weer pleite :wink:. Zondag nog ff een thema posten en dan kijk ik toe vanuit Zweden :smiley:

fijne dag vrienden :+1:

3 likes

Hallo vrienden, tis vrije zondag he :wink:, vandaag deze mooie Citizen om de pols :smiley:

Vanavond nieuw thema rond 23.00, leuk thema vind ik zelf :smiley:

Fijne zondag vrienden :+1:

6 likes

7 likes

7 likes

Gefeliciteerd!!! Prachtige Navitimer :star_struck:

Heeft Max je geholpen…?

1 like

Nee een lieftallige dame, maar we kwamen niet uit de prijs. Max stond erbij en die belde naar de baas en deed een goed woordje voor mij. Scheelde heel wat met wat ze er eerst voor wilde hebben :wink: