Themaweken horloges :toon je horloge met een small second, mag niet bij 6 en 12 uur staan. Elders op de wijzerplaat natuurlijk wel dit vanaf post 3499 LEES DE INLEIDING! , deel 3

Mijn nieuwe stokpaardje :joy:

2 likes

Mijn bijdrage:

6 likes

Ook ik slinger er een rus in:

7 likes

Gefeliciteerd met jullie vintage huwelijk :champagne:
En eentje voor 't thema…

6 likes

Van harte gefeliciteerd met deze mijlpaal @fredpanarai1 en @Assie62 . Dat er nog maar vele jaren mogen volgen :clinking_glasses:. Ik heb jammer genoeg niets om te posten

1 like

:star_struck:

2 likes

Als je de Timex zo strak blijft dragen gaan jullie de 27 jaar niet halen. :joy:

Gratuliere! :partying_face:

1 like

Vandaag weer een keer om :ok_hand:t2:

7 likes

9 likes

8 likes

Hoezo Eddie, je weet toch dat ik niet de moeilijkste ben. In de kern ben ik soms best wel aardig :wink:

1 like

zit echt niet strak hoor, hou mijn hand gewoon spastisch door het kl*te licht. Zorg altijd dat er een vinger tussen de band en de case back past. Ik hou ervan om te schuiven met de horloges om de pols :smiley:

2 likes

Iedereen bedankt voor de felicitaties, heb er een leuke avond van gemaakt. Niet geheel stabiel meer, maar ging terug met de taxi :wink:

En natuurlijk post ik er vandaag weer 2, zoals ik altijd al schrijf spreiden he :smiley:

Verder wens ik iedereen fijne kerstdagen en een goed uiteinde/begin :christmas_tree: :christmas_tree: :+1:

9 likes

4 likes

2 likes

2 likes

1 like

3 likes

Goedeavond vrienden, ik had aangegeven een zakhorloge mocht ook als die maar aan de voorwaarde voldoet :wink:

Morgen en overmorgen lekker rustig aan doen op het hf :wink:

fijne avond iedereen :+1:

2 likes

7 likes