Ja, klopt, is een metalen fix-o-flex band.
Posten vrienden, nog 75 posts gaan we naar deel 4 ![]()
Goedemiddag vrienden, vandaag weer eentje om te posten. Zo komen we de week wel door ![]()
Fijn weekend allen ![]()
edit, hoorde verleden week dat ik opa wordt, komt de jongste uit Zweden ff weekje langs. Blijkt dat ik wederom opa wordt ![]()
@Cav het heeft even geduurd, maar vandaag viel ie dan eindelijk op de mat. Door ziekte nog niet geserviced, maar de kast en inner bezel die niet draaide, alsook het beschadigde glas hersteld en opgeblonken. Dan de mechaniek er ongeserviced terug in want ik wilde het ding aan doen en ziehier mijn eerst Royce. Service mechaniek - een degelijke as 1858 - zal voor later zijn. Maar wat een beauty is dit zeg, blij dat je er zo lyrisch over schrijft hier op het forum, dat trok me nl. over de streep om op het koopknopje te duwen en geen spijt hoor van deze rolls
met 2 kronen
Beterschap! En proficiat met de eerste Royce, ik vind hem schitterend. Heel erg gaaf. Veel draagplezier, vooral ook als deze straks weer perfect lopend is.
Bedankt ook voor het enthousiasme dat ik hier teruglees. ![]()
Goedemiddag vandaag de 2 laatste met 2 kronen, tenminste als het hf wil uploaden?
Morgen weer vrije keuze dag mensen ![]()
Fijn weekend allen en morgenavond weer een nieuw thema ![]()
Heel gaaf
Volgens mij is het toch zondag, vrije keuze. Vooruit terug in de tijd met deze Stipto ![]()
Vanavond komt er natuurlijk weer een nieuw thema en wens jullie een fijne zondag ![]()