Fantastisch, iemand die gewoon 100k in een Hanomag heeft gereden, dan ben je een held hoor
Leuk horloge ook en grundlich gemacht
Fantastisch, iemand die gewoon 100k in een Hanomag heeft gereden, dan ben je een held hoor
Leuk horloge ook en grundlich gemacht
Nee joh, je had het al een beetje goed gemaakt met je Edox. Vandaar maar 2 strafpunten, anders had je er 5 gekregen ![]()
Dat stond niet expliciet in de inleiding, dus mag wel zolang die maar wel bij de case back hoort ![]()
Die bezel zal er vast af gaan. Ik heb niks tegen dat merk, hoor. Alleen wel tegen teveel blingbling .
Mooi horloge. Leuk merk ook.
Haha zoveel details krijg ik niet op een caseback hoor! Jij zou ergens moeten herkennen waar hij voor gemaakt is natuurlijk
. Ronde tafel!
In dit geval specifiek voor de Ronde Tafel van de mannen van Paramaribo! ![]()
Leuk gedaan Pascal, tja ik moet het met mijn ronde tafel doen met een zichtbodem ![]()
Ja! Er zit een afbeelding op! Nordgreen, een merk dat best wel eigen ontwerpen maakt. De laatste tijd hoor ik er niet zoveel meer van.
Het is weer zo’n horloge dat ik zelden draag, terwijl hij best leuk is.
Mooi, die grote, scherpe tanden.
Leuk thema! De meest bijzondere caseback moet deze dan wel zijn. Verkregen als inruiler, maar sindsdien echt dol op. Draagt heerlijk, afwerking is top, heeft me aan alle kanten positief verrast. Dit is mijn NOMOS Siemens, met kopf & inscriptie op de caseback.
De voorkant:
De caseback, waar 't om draait:
Orient King diver
Morgen weer een dag, fijn weekend iedereen ![]()