Themaweken horloges : .Toon je horloge met gele wijzers dit vanaf post 2917 !, deel 3

Snap ik helemaal. Maar als je zo’n shark band mooi vind en je wil er een op je (niet Squale) horloge is het een leuke aanbieding bij afbeelding

2 likes

Helemaal waar Lex, heb er meer met een niet originele mesh band en ook mooi. En idd een heel stuk goedkoper, niet het ali spul. Die kwalitiet merk je echt wel om de pols.

1 like

Een glazen :penguin:met een kleine :penguin:er in.
Heb jij deze ook @Lexaf ? :smile:

4 likes

Laatste serie, jaja ik weet het niet creatief :wink:. Straks maar weer aan een nieuw thema gaan werken en jullie weten morgen vrije keuze dag :smiley:

3 likes

En nog 5 stuks :wink:

Fijne dag iedereen :+1:

6 likes

Nee, heb ik niet. Die van jou is prachtig!

2 likes

Ruilen tegen een leuk horloge :joy:

2 likes

Heb ik ook niet… :joy:

2 likes

:joy::joy:

2 likes

Hallo thema vrienden, tis vandaag vrije keuze dag he :wink: dus posten met je horloges.
Heb het druk vandaag met de GTG en thema voorbereiden, maar maak altijd tijd voor themaweken. Vandaag heb ik mijn Squale MM om de pols, voel er niet van tijdens het typen :wink:

Fijne zondag iedereen en vanavond weer een nieuw thema natuurlijk :+1:

7 likes

Vrije keuzedag:de kiple, die ik kreeg van @Vintagewatchstuff . Mooi horloge zonder poespas. En goed afleesbaar. Dat laatste wordt steeds belangrijker.

4 likes

Heel aardig van Sarah en leuk die Kiple, staat je goed. Haha en geen Rus :wink:

2 likes

Straks uit eten met het gezin, dus deze om.

4 likes

Eet smakelijk Richard :hamburger: :beers: :wink:

1 like

Vrije keuze

Volle maan :full_moon: is onderweg

5 likes

Ah…ok dan…

:stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Goedenavond themavrienden,

Deze week is het thema horloges met een turtle achtige kast, schrijf dat bewust zo omdat er horloges zijn die niet echt helemaal een turtle kast hebben maar er veel gelijkenis mee hebben.
Dus voor de duidelijkheid, geen horloges zoals velen met alleen een ronde kast. Enfin jullie snappen mij wel “hoop ik”

Als voorbeeld heb ik de Citizen Promaster NY0085-86E en de San Martin SN020-G. Turtle kast van Doxa en Seiko kennen we allemaal dus die mogen jullie ook posten, zelf post ik in de week ook wat andere modellen :smiley:

Meestal zoek ik een thema waarbij iedereen mee kan doen, zal deze week alleen weggelegd zijn voor de mensen die zo’n horloge hebben. :wink:

Maar zowel in het rood als in vintage kan zeker iedereen meedoen, het groen is even afwachten of ze naast Rolex ook andere horloges hebben, laat mij graag verrassen, :smiley:

Laten we er weer een leuke themaweek van maken :+1:

Wens iedereen weer een leuke en fijne themaweek :+1:

3 likes

Geldt de Squale 1521 kast ook als turtle…of valt die weer onder de noemer shark kast? :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Dat heb ik dus wel degelijk opgezocht, deze Squale kast valt onder turtle-achtig dus :+1:

1 like

Kijk aan. Heb je documentatie?

1 like