Themaweken horloges : .Toon je horloge met gele wijzers dit vanaf post 2917 !, deel 3

Hé Ferry, nog een hele familie schildpadden voor je gevonden.
Ik heb ze kunnen fotograferen bovenop hun eigen nest.
Mooi man .

6 likes

4 likes

3 likes

3 likes

Lekker zomerse kleurtje ook Eddie :+1:, zijn er nog eieren die uit moeten komen deze week :wink:

1 like

2 likes

Duidelijk een Vostok Turtle :turtle:.

5 likes

8 likes

In oudere horloges komt deze vorm best vaak voor. Hier zo’n typisch jaren zeventig model.

8 likes

3 likes

2 likes

Ik vond het toen ook apart, het kwam toevallig langs op een veiling.
Ik heb even een paar foto’s gemaakt, kun je het nog beter zien zoals het er bij daglicht uitziet.

5 likes

4 likes

Heel andere stijlen dan wat we anders zien van je Wolter, maar heel leuk beide

2 likes

Ik zie het soms voorbij komen op een veiling en als er nog niet op geboden is dan is het moeilijk om het te laten gaan voor die paar centen, deze heeft 11 € en de Timberland 17 € gekost.
Beide zijn zeer afwijkend idd van de stijl waar ik van hou en verzamel. Maar het is toch leuk om erbij te hebben.

3 likes

6 likes

was dat Tadera? Nog geen ervaringen mee, ook niet wat de verzendkosten zijn?

1 like

Ja, was Tradera, en de verzendkosten zijn meestal 6 €, je kunt wel combi verzenden, dus meerde gewonnen loten tegelijk laten verzenden door GLS Schenker, als er staat bij een verkoper 19 € verzendkosten, dan stuur je een bericht met het verzoek om het met GLS Schenker te verzenden, je kunt ook voor de veiling eindigt al contact opnemen met de verkoper of hij het ook met GLS Schenker kan verzenden.
Tradera heeft de mogelijkheid om met PayPal te betalen verwijderd, ik wacht nu op een creditcard die ik bij mijn bank heb moeten aanvragen om te betalen op Tradera, Google pay vraagt ook om een creditcard, ik heb alleen een paar pinpassen en dan kun je niet op afstand betalen, wel als je dicht bij staat en een Google pay wallet hebt geactiveerd bij je pinpas, maar op afstand niet. Ik heb nog nooit Google pay gebruikt, dus heb ook geen virtueel Mastercard nummer, dus heb ik een creditcard aangevraagd en die wordt over een dag of drie afgeleverd.

1 like

Zijn het wel nette horloges via tradera en lopen ze ook netjes want je weet kan zelf niets he met uurwerken :wink:. Dus ik kan daar gewoon met de creditcard betalen, heb geen google pay of paypal. Tja kan ik allemaal niet bijhouden he :wink:

1 like

Je moet goed kijken naar de foto’s, en ik heb pas 1 keer een horloge afgeleverd gekregen waarbij de pootjes (lugs) totaal waren verbogen, dat was bij sommige verkoop foto’s wel te zien, maar bij sommige verkoop foto’s van hetzelfde horloge zag het er nog ongeschonden uit, ik heb het nu teruggestuurd naar Griekenland, ze gaan proberen om het te repareren. Dus heel goed naar alle foto’s van het desbetreffende horloge kijken of er geen verschil in zit, dat heb ik nu wel geleerd met deze nare ervaring.

Of ze netjes lopen, bij de beschrijving staat of ze werken en of ze goed en netjes lopen, en als het een professionele verkoper is dan kun je meestal weer terugsturen als het je niet bevalt, bij een particuliere verkoper kun je niets ruilen.

Je kunt afrekenen met Visa en met Mastercard.