Themaweken horloges: toon je horloge met Gravure of print op je caseback, vanaf post 1825 t-m 21-6-2026 lees goed de inleiding voor de duidelijkheid. Deel 4

7 likes

Aah, gelukkig. Je bent er nog! :laughing:

2 likes

Wie of wat is er nog?

Vandaag deze Astron /solarGPS titanium: SSH183J1 met keramische bezel en tussenschakels, zijn er wereldwijd 1200 van gemaakt. Blijf hem echt prachtig vinden, niet dan :wink:

Fijne dag vrienden :+1:

5 likes

@Mozaiek

Ik was even bang dat hij gestruikeld was over een schroefje in het hfle BM topic… :laughing:

3 likes

En vandaag post ik er natuurlijk weer 1, de Seiko SBTM 323. Mooi groen en is nog als nieuw :smiley:

Dus nog ff 2 dagen posten vrienden volgens het thema, zondag is vrije keuze dag :wink:

Fijne avond vrienden :+1:

8 likes

Goedemiddag vrienden, vandaag wederom een Astron SSE 161J1. Heb je deze ook @EricPP, vind ik ook nog steeds een toppertje :+1:

En morgen weer vrije keuze zondag :smiley:

Fijn weekend vrienden :+1:

6 likes

Mooi!

1 like

Natuurlijk de gisteren aangemaakte NA om de pols, tis vrije keuze dag he :wink:

En vanavond natuurlijk weer een nieuw thema voor komende week :smiley:

Fijne zondag iedereen :+1:

5 likes

7 likes

Vrije zondag :tada:

6 likes

6 likes

Net zichtbaar :rofl:

5 likes

Goedenavond thema vrienden,

Deze week is het thema “toon je full set van je horloge waarbij het horloge in de box te zien is,.
Dit thema is aangedragen door @jacobus wat ik zeer op prijs stel, bedankt :+1:

LEES DE INLEIDING ZODAT JULLIE WETEN WAT IK BEDOEL!!

Natuurlijk mag het zowel vintage, neo vintage als nieuw zijn, zolang de full set met het horloge te zien is. Pas goed op dat niet het serienummer te zien is!!

Weet dat er genoeg leden zijn die dat hebben. En natuurlijk lekker spreiden over de week :smiley:

Ik heb een aantal voorbeelden die duidelijk maken wat ik bedoel, wellicht overbodig maar toch ff voor de zekerheid :smiley:

Dit thema loopt tot 14-6-2026.

En zoals altijd, zondag is vrije keuze dag!

Laten we er weer een leuke themaweek van maken en vergeet niet mij op een idee te brengen :smiley:

Wens iedereen weer een leuke themaweek :+1:

11 likes

10 likes

mogguh

10 likes

12 likes

Ingersoll uit 1963 met doosje en garantiebewijs al even verlopen.

19 likes

13 likes

de enige credor in de collectie :slightly_smiling_face:

14 likes