Themaweken horloges: toon je horloge met Gravure of print op je caseback, vanaf post 1825 t-m 21-6-2026 lees goed de inleiding voor de duidelijkheid. Deel 4

Ga ik niet redden met een vitrine kast, 1 grote kast vol met boxen, dressoir half gevuld en een kamertje vol met boxen. Moeten wel afgestoft worden en af en toe een doekje er overheen en daar is Assie dus niet blij mee. En ik ben er te lui voor :rofl:

1 like

hey, het thema sluit naadloos aan op wat er vandaag bezorgd is: iets leuks
gevonden op Vinted. :smile: Ik heb een zwak voor Hamilton, dus toen deze new old stock (2010) voorbijkwam:

een kartonnen omdoos zo groot als een schoenendoos:

met daarin een houten kist met Hamilton aan de voorzijde:

met daarin papieren, een mooie stevige pen :laughing: en etuitje, beide voorzien van Hamilton opdruk.

en natuurlijk waar het om gaat: Jazzmaster Lynwood nieuw in plastic met een platte batterij

14 likes

Hele leuke set en natuurlijk dito Hamilton. Natuurlijk gefeliciteerd en wens ik je veel draagplezier :+1: :ok_hand:. Nu nog even snel uit de stickers halen :wink:

1 like

11 likes

Gruen dames baguette (zo slank als een sigaret) model Ostende met caliber 161 (marc favre). Uit ca 1931/1934.

Uiteraard met wat leesvoer: garantie en hoe het horloge te verzorgen.

Highlights: “Remove the watch from the arm when the toilet is being made”. “A wrist watch may be safely allowed to run without attention until it runs irregularly”.

16 likes

11 likes

11 likes

Al dit voor nog geen 7 tientjes. Je kunt wel zien waar de Chinezen de bochten hebben afgesneden. De bandjes zijn niet zo best. De gebruiksaanwijzing is van een ander model. De box is generiek en valt bijna uit elkaar als je er naar kijkt.

Het belangrijkste, het horloge, is top! Mooi afgewerkt, loopt op tijd, power reserve indicator, saffier, lume, alles. Ondanks alles toch blij mee. Zal mooi staan in mijn watchwinder.

11 likes

11 likes

Goedemiddag vrienden, vandaag maar kijken of ik nog iets met de letter C heb :wink:

Ik heb maar een deel van de letter C gepakt, anders stroomt het HF over :wink:

Morgen maar weer verder met andere letters :smiley:

Fijne dag vrienden :+1:

9 likes

voorlopig blijf ik in de C zitten :sweat_smile:
heb er wel enige van :joy:

8 likes

7 likes

afbeelding

afbeelding

afbeelding

7 likes

9 likes

Mooie koffer :+1:, lijkt ie nu zo groot of is die echt zo groot?
En natuurlijk mooi deze Oris :+1:

1 like

Hij is behoorlijk groot. Ik heb hem net weer opgeborgen achter in de kast, anders had ik hem opgemeten. De Oris is 49mm, dus kan je een aardige inschatting maken.

1 like

Goede avond

7 likes

6 likes

7 likes

7 likes