Lekker man, ik wist dat ze er zijn, en zeker deze Explorer is een hele mooie
De precisionisten zijn echt toppers van Bulova, maar vooral die met de croco strap is mooi
Misschien een tip voor de anderen om een foto beetje vanaf de zijkant te maken zodat je de bolling iets beter ziet. Ik weet wel dat die er is hoor, maar zien is nog leuker
Zoals @Waitlist010 het gedaan heeft en dan om het helemaal af te maken een foto van het hele horloge om de pols bijvoorbeeld. Zien we ook welk horloge het is.
Stel ik nu teveel eisen, nee toch
Kijk Ruud, zo bedoel ik het dus
Haha Petra, blijf het zeggen vreemde vogel die Ferry . Maar je weet ik gun het je
Als ik een kroontje aan het horloge zie, dan is het een hij, bij de digitale printplaten praat ik over haar
Vandaag dag 4, dus weer 2 posten. Dit keer de Longines Spirit chronograaf en een Citizen Bullhead chonograaf (tja kan ook niet anders ).
specs:
Longines Spirit chronograaf ref: L3820.4930
Cosc gecertificeerd
Dial: 42mm
kleur: zonnestraal blauw met verzilverde zandstralende wijzers
Super lumi-nova
saffierglas AR aan binnen en buitenkant
dikte: 16,50mm
Lug to lug: 51,40mm
Geschroefde kroon
gewicht: 123,1 gr
nok breedte: 22mm
Kaliber: L688.4
10 ATM
Kleine sec. dial op 9 uur
Datum tussen 4 en 5 uur
Band: blauw kalfsleer met gesp
Gangreserve: 66 uur
specs:
ref. AV0080-88E heren eco drive titanium
Waterdicht: 20 ATM
Materiaal kast: super Titanium
Soort uurwerk: Eco-Drive aandrijving
Soort glas: ontspiegeld saffierglas
Weergave: Uren, Minuten, Seconden, Datum, 24-uurs aanduiding, Stopwatch,
Tachymeter Die je natuurlijk nooit gebruikt, echt voor de looks
Geschroefde kastbodem
dial 44,5mm
luminova op wijzers en index
Band ook titanium met vouwsluiting
En morgen weer 2 posten, we doen ons best
Fijne dag/avond iedereen
Wat is die mooi zeg en blauw blauw blauw we love blauw! Een echt droomhorloge
Tis net alsof ik Assie hoor, merk maakt haar niet uit als het maar blauw is😉
Gezien dat Lex vreemd is gegaan met een Rodania, geen vintage en quartz😉
Blauw is al van kinds been af mijn favoriete kleur. Horloges van voor 1950 in blauw ben ik nooit tegen gekomen, daarom heb ik de laatste jaren rado s en wat jongere vintage verzameld, veel blauw in te vinden. En ik hoop idd ergens in de toekomst de mogelijkheid te hebben een blauwe nieuwe longines chrono te kunnen aanschaffen. In sept word ik al 48, dit jaar gaat te vroeg zijn om het te realiseren, ik heb het voor mijn 50ste ingepland
Nu zeg ik wel voor 1950 geen blauw, heb net terug de tensen let ook bol glas omgezwierd uit de jaren 30, die heeft knalblauwe cijfertjes, toch al iets van blauw, zij het minimaal
Die heb ik vandaag om de pols, de Spirit😁, ik denk dat ze voor 1950 kleurendoof waren😉
Glaasje van de laatste kan wel een polijstbeurtje gebruiken, maar dat is nog mineraalglas; rotklus die ik dus voor me uit schuif