Themaweken horloges- toon je horloge met mercedes wijzers, vanaf post 2784 tot 11-10-2026 lees goed de inleiding voor de duidelijkheid. Deel 4

Best al wat snowflakes gehad eigenlijk: van de zwarte naar de blauwe en door naar de Pelagos LHD

IMG_5786

Snowflake!

8 likes

Vrije zondag, vandaag geen snowflake

6 likes

goedemorgen, vrije zondag en heb zin in Tijd op de Zaan :smiley:

Als ik thuiskom, snel een nieuw thema maken voor komende week :wink:

fijne dag vrienden :+1:

3 likes

Goedenavond thema vrienden,

Deze week is het thema toon je horloge met mercedes wijzers, vanaf post 2784
Dit thema loopt tot 11-10-2026

LEES DE INLEIDING ZODAT JULLIE WETEN WAT IK BEDOEL!!
Het vorige thema was toon je snowflakewijzers, deze week gaan we naar de mercedeswijzers.
Ook hier mogen natuurlijk ook hommagemerken met mercedeswijzers getoond worden, maar natuurlijk ook de Rolex horloges.

Voor de duidelijkheid, zo zien mercedeswijzers er dus uit:

Weet dat er genoeg leden zijn die dat hebben. En natuurlijk lekker spreiden over de week :smiley:

Eind volgende week zit ik lekker in het vliegtuig en ga ik er 2 weekjes tussenuit, vanaf dat moment neemt @Phodebimos aka Ed het even 2 weekjes over van mij en hoop ik dat ik een beetje bruin kan worden :smiley:. Alvast bedankt Ed :+1:

En zoals altijd, zondag is vrije keuze dag!

Laten we er weer een leuke themaweek van maken en vergeet niet mij op een idee te brengen :smiley:

Wens iedereen weer een leuke themaweek :+1:

5 likes

7 likes

9 likes

Goedemorgen HF

9 likes

Mogguh

8 likes

Sorry Ferry, het kwam toevallig zo uit.

7 likes

12 likes

8 likes

Geeft niet Eddie, denk maar zo. Jij ging met de vlam in de pijp weer de straat op :wink:

2 likes

Goedemiddag themavrienden, moet weer spreiden over de week he. Dus vanddag, woensdag en vrijdag eentje :wink:

fijne dag iedereen :+1:

8 likes

6 likes

11 likes

Doe ik deze ook effies.

5 likes

5 likes

Dit werkpaard mag hier natuurlijk niet ontbreken Eddie :facepunch:t2:

2 likes

Met dit werkpaard om de pols groeien de groenten harder in zijn moestuintje😁

2 likes

Heb wel een schaar🤣