Top Klaas dat je deze week zo leuk meegedaan hebt
. Vanavond komt er weer een nieuw thema, benieuwd of jij tot 1 van de bofkonten hoort ![]()
Had je nog een omega gevonden…???
Nope, niet 1 uit 1959 maar wel om een goed gevoel te hebben mooie Minerva gmt in nette staat gekocht
. Geen spijt van, dus NA zal nog wel volgen als Assie foto’s gaat maken ![]()
Goedenavond thema vrienden,
Deze week is het thema: toon je horloge(s) die je van je partner gekregen hebt of die jij aan je partner gegeven hebt voor haar/zijn verjaardag, vanaf post 1936 tot 5-7-2026
LEES DE INLEIDING ZODAT JULLIE WETEN WAT IK BEDOEL!!
Moet dus echt een horloge(s) zijn die je voor je verjaardag gekregen hebt van je partner of die jij aan je partner voor haar/zijn verjaardag hebt gegeven.
Er zullen vast leden zijn die dat vaker overkomen is ![]()
En natuurlijk lekker spreiden over de week ![]()
Dit thema loopt tot 5-7-2026.
En zoals altijd, zondag is vrije keuze dag!
Laten we er weer een leuke themaweek van maken en vergeet niet mij op een idee te brengen ![]()
Wens iedereen weer een leuke themaweek ![]()
En natuurlijk alvast voor je verjaardag gekregen natuurlijk, geen tussendoor horloge. Die geef je bij een speciale gelegenheid, dus voor je verjaardag
. Zoonlief zal er ook uitermate content mee zijn ![]()
Deze heb ik haar tussendoor gegeven. Ze draagt deze al jaren fulltime.
Nu zoek opdracht uit staan voor een nieuwe mooie speciale voor vrouw lief. Jij weet welke…
Heeft deze gekregen om mee te werken.
Andere zoon deze
En dochterlief voor haar slagen pabo

Inmiddels 2 horloges gekregen van mijn jongens voor m’n verjaardag.
Niet van mijn dame, dus ik ga ze hier niet posten.
Jammer maar helaas Ferry.
Een goed vestaander…
Goed bezig… ![]()
Werkelijk fantastisch,top vrouw.
22 jaar geleden tijdens het shoppen out of the blue gekregen van mijn vriendin.
Lang voordat het horloge virus aan de oppervlakte kwam.
Deze Erebus voor mijn 30e verjaardag
Zij houdt van stenen, dus een tijgeroog wijzerplaat was een leuke combi van onze interesses.
Mag natuurlijk niet uit de school klappen, wat is dus zeker niet zal doen ![]()
Eddie, je weet toch hoe ouder we worden, hoe softer
. Ga ik dus niet moeilijk over doen, lekker posten wat je van de boys voor je verjaardag hebt gekregen
. Maar heb nog wel een ander thema ingedachten die zeker net zo leuk zal zijn, maar die is voor een andere keer ![]()
Morgen vrienden,
Het is lang geleden, zeker zo’n 12 jaar dat horloges niet mijn hobby waren. Zat toen in de munten/handel.
Maar van mijn lieve vrouw kreeg ik toen deze Seiko 7N43 quartz, die ik lang gedragen heb.
Was en ben ik altijd zuinig op geweest, want ja een verjaardagscadeau. Na al die jaren loopt ie nog steeds netjes en ben ik er nog steeds blij mee.
Verder boeide horloges mij in die tijd niet, is nu geloof ik wel wat anders ![]()
Iedereen nog een fijne dag ![]()