Themaweken horloges- toon je horloge waarbij de wijzers onder de markers lopen, vanaf post 2716 tot 27-9-2026 lees goed de inleiding voor de duidelijkheid. Deel 4

een otron:

8 likes

7 likes

Allemaal mooi Lex, maar die Largosa springt er wel uit met die lumen :+1:, nog genoeg over Lex voor komende week, thema loopt tot de 16e :wink:

O ja, leuk gedaan die trein met die Pinguin als kop, ken wel de trein met de hondekop, maar deze is wel heel bijzonder :smiley:

1 like

Vandaag weer door met een paar merken, thema loopt nog een weekje door. Dus moet er genoeg overhouden voor volgende week en morgen natuurlijk vrije keuze dag :smiley:

Glashütte Teutonia IV

Glycine Airman double twelve

G-Shock betonblok :wink: :wink:

Hamilton X-Wind

Invicta Pro diver titanium, mijn douche horloge

Fijn weekend vrienden en niet vergeten, morgen vrije keuze dag :+1:

8 likes

10 likes

11 likes

Wat was het thema ook alweer ?

2 likes

Gewoon de kop bekijken of gewoon vanaf post 2288 lezen. Kort zelfde als afgelopen week tot 16 augustus ivm de vakantieperiode :wink:

2 likes

6 likes

Vrije zondag :sunny:

8 likes

Vrije zondag, mag deze vandaag om de pols shinnen :smiley:

Fijne dag vrienden :+1:

8 likes

8 likes

Vrije zondag sla ik niet over

8 likes

Oeh vrije zondag :smiling_face:, tijd om wat seiko’s los te laten :smiling_face:

11 likes

9 likes

10 likes

9 likes

Zijn er aanrdig wat Jan, die Certina zalm is echt wel mooi :+1:. Je kunt nog de hele week plaatsen he :+1:

1 like

Goedemiddag vrienden, laatste week van het thema, zal weer iedere dag een paar plaatsen. Lekker spreiden over de week :wink:

Ik begin met een fun horloge om een gokje te wagen :grinning:
Lige roulette

Longines Spirit Zulu Time gmt

Orient M-Force

Ovean7

Olevs moonphase

Fijne dag/week vrienden :+1:

8 likes

5 likes