Themaweken horloges- toon je horloge waarbij de wijzers onder de markers lopen, vanaf post 2716 tot 27-9-2026 lees goed de inleiding voor de duidelijkheid. Deel 4

Goedemiddag, vandaag 2 foto’s waarbij ik wat andere gebouwen weg heb gelaten. Het is de Sint Luidina Basiliek in Schiedam. Zal @JohnvdT zeker wel herkennen :wink:

En vandaag alvast het thema voor zondag gemaakt (sorry dat ik het zeg, K&T klus :wink:)

Iedereen nog een fijn weekend :+1:

5 likes

Uit de oude doos, voor de WUS rondreis van Vlad.
https://www.watchuseek.com/threads/the-travelling-vostok-who-wants-it.798210/

8 likes

Sedan, Franse Ardennen, vanuit mijn raam. Vandaag is in de stad een grote 'Foir Agricole '.
Het horloge is een nieuwe aanwinst, Wekker met datum

8 likes

Maakt AI nou een derde wijzer?

4 likes

Haha, had ik niet eens gezien, maar ben ook altijd met verschillende dingen tegelijkertijd bezig. Is wel gelijk een special die Squale. :rofl:

2 likes

De bezel en de indices zijn er anders ook niet echt ongeschonden uit gekomen.

1 like

8 likes

Goedeavond vrienden, vandaag dagje op kraamvisite geweest bij mijn andere zoon, nog steeds de Astron van gisteren om de pols :wink:

En natuurlijk komt er vanavond laat weer een nieuw thema :+1:

Fijne avond iedereen :+1:

7 likes

Opa leert m klokkijken! :heart:

5 likes

Goedenavond thema vrienden,

Deze week is het thema “toon je horloge met een glasbodem”, vanaf post 2612 in themaweken

Natuurlijk mag je ook wat over je horloge vertellen zoals merk of het uurwerk, enz.

Het mag zowel vintage, neo vintage als nieuw zijn, hoewel vintage lastig is.
Weet dat er genoeg merken zijn die dat hebben. En natuurlijk lekker spreiden over de week :smiley:

Dit thema loopt tot 19-9-2026.

Meestal zoek ik een thema waarbij iedereen mee kan doen, zal deze week niet zo moelijk zijn verwacht ik, heb je er meerdere spreiden over de week graag.

En zoals altijd, zondag is vrije keuze dag!

Laten we er weer een leuke themaweek van maken en vergeet niet mij op een idee te brengen :smiley:

Wens iedereen weer een leuke themaweek :+1:

1 like

Glasbodem?

2 likes

Ja Bill, wil je een voorbeeld kan dat wel hoor :wink:

achterkant seiko-presage-srpb41j1-11838808

Zo wat duidelijker Bill :wink: of heb je liever dat ik zeg een glazen caseback :stuck_out_tongue_closed_eyes:

11 likes

Dacht nog een glazen wijzerplaat

3 likes

Deze heb ik. 1963 piloot . Zal morgen foto maken

9 likes

12 likes

Nog even de horloges waarvan ik je de voorbeelden liet zien :innocent:

5 likes

Fijne week allen!

12 likes

Invicta HF Inkoopaktie 1953 Submariner hommage

Sinn 104

13 likes

Toevalligerwijs heb ik mijn werkhorloge thuis met in mijn ogen de mooiste zichtbodem die ik heb. :eyes:

Fijne dag! :grin:

14 likes

16 likes