Themaweken horloges- toon je horloge waarbij de wijzers onder de markers lopen, vanaf post 2716 tot 27-9-2026 lees goed de inleiding voor de duidelijkheid. Deel 4

Goedemiddag vrienden, gooi gewoon van alle door elkaar. Benieuwd waar daar uiteindelijk uit komt :wink:

Fijne dag vrienden :+1:

8 likes

Ik heb er maar één en dat is ook gelijk een doorzon-horloge

9 likes

8 likes

Hierbij een paar van mij.

Een Sugess maanfase chronograaf met het welbekende Seagull ST1908 Swan-Neck uurwerk.

De Utopia met hetzelfde uurwerk, maar hier zit de wijzerplaat aan de achterkant, zodat je altijd het mooie uurwerk kan zien :laughing:

En de GS “Sea of Clouds” kan ik niet laten ontbreken, met een HAQ uurwerk, +/- 5 sec per jaar. Eén van de weinige (misschien zelfs enige) Quartz uurwerken met zichtbodem.

13 likes

8 likes

2x Seiko 5

8 likes

10 likes

Strela Officer met 3133 uurwerk.

8 likes

6 likes

Goedemiddag vrienden,

Sugess maanfase

Zuan

CCCP heritage special edition

Citizen Zenshin

Corgeut Triple Calendar

Fijne dag vrienden :+1:

9 likes

8 likes

7 likes

8 likes

8 likes

Handopwinder. DUW4001.

8 likes

Leuk, ik kan ook weer eens meedoen. :sunglasses:

Afgelopen woensdag heb ik van mijn Speedmaster Moonwatch hesalite het dichte achterdeksel laten vervangen door een Omega zichtbodem. Fascinerend uurwerkje!

Hieronder nog eentje uit de oude doos, van een ex. De Fortis Novonaut N-42 Cobalt Blue, prachtig horloge met een mooi verhaal. Helaas voor mij een tikje te zwaar. De N-42 is ook in Titanium te krijgen, in het zwart, maar zonder zichtbodum. Vind deze mooier … :star_struck:

19 likes

17 likes

Vooral een gimmick in dit geval

10 likes

Mogguh🙄

9 likes

Caliber 321.

11 likes