Themaweken horloges : toon je horloge zonder een secondenwijzer dit vanaf post 3343 , deel 3

5 likes

4 likes

2 likes

2 likes

2 likes

Goedenavond, dit is Assie.
Fer vroeg me me om even hier een bericht te plaatsen.
Hij moest met spoed worden opgenomen.
Naar omstandigheden gaat het goed.
Hoop dat hij snel naar huis mag.
Als hij er aan toe is zal hij een nieuw thema plaatsen.
Fijne avond iedereen.
Gr. Assie

10 likes

Hopen dat het snel beter gaat. Veel beterschap gewenst

Wens hem beterschap Assie

Oeh jakkes. Dank voor het doorgeven. Beterschap Ferry! :four_leaf_clover:

1 like

Beterschap! 🫶🏻

Oh wow dat is zeer vervelend en naar nieuws zeg. Veel sterkte toegewenst ook vanuit mij. We duimen dat Fer er weer snel bovenop is en terug thuis bij jou. :facepunch:

1 like

Venezianico Arsenale.

7 likes

ook langs deze kant beterschap gewenst :ok_hand:

1 like

Sterkte en beterschap!

1 like

Beterschap en sterkte Ferry en Assie…

1 like

Namens Fer en mij, bedankt voor alle lieve berichtjes.
Gaat gelukkig de goede kant op.

5 likes

Duimen voor Fer :+1:t2::+1:t2::+1:t2:

1 like

Nog even eentje zonder voor Fer :four_leaf_clover:

3 likes

Naar nieuws. Beterschap gewenst aan Ferry en sterkte aan jullie allebei!:four_leaf_clover::pray:

Beste thema vrienden ben weer naar een hoop zeuren vandaag thuis. Afgelopen zaterdag nacht had ik een probleempje. Gaat wel weer over zei ik, niet dus. Assie vond mij eigenwijs (geen idee hoe ze daar bij komt) en belde dus 112. Lekker dan werd gelijk met spoed naar de bajes gebracht. Zal niet uitgebeidt er verder op in gaan, ben weer thuis. Met de belofte dat ik rust zou houden, bed in en ff geen hf. Nou ja, misschien toch een heel klein beetje eigenwijs, dus zeg even dat ik er weer ben. Zo mijn bedje maar even in en verder luisteren naar Radio 10. Had de tel. thuisgelaten en zakhorloge bij mij, lopen nog wel eens mensen met losse handjes rond daar, dus geen risico.

Maar goed, nu weer lekker mijn Speedtimer om de pols, hoe lekker is dat :smiley:
Eindelijk mijn enkelband ehh polsband eraf , wel weer wat metaal extra mee naar huis.

Genoeg gel*ld, foto van mijn Speedmaster en lekker mijn mandje in :wink:

En veel dank van de lieve berichten die Assie doorgaf :+1:

Morgen weer rustig opstarten, ga ik jullie lekker weer lastigvallen :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes