Themaweken horloges : Toon je horloge met BIJZONDERE TIJDSAANDUIDING vanaf post 2954 !, deel 3

Festina ?

Nope. Denk buiten Europa.

1 like

Ferrowatches uit Canada ?

1 like

Juist. De Ferro & Company Time Master 70.

2 likes

Heel mooi en apart horloge :+1:

1 like

Een:

2 likes

2 likes

1 like

Sorry boys, kameraad van mij komt een dagje langs. Dus aandacht geven en is een horloge barbaar. Dus ff heen hf :innocent:.
Wel nog wat kronen voor jullie om je stuk op te bijten :wink:

1 like

2 likes

1 like

1 like

en de laatste en jullie weten morgen vrije keuze dag he, dus posten maar, van vintage tot nieuw. Wel de mooiste uitkiezen he :wink:

Fijn weekend allen :+1:

2 likes

1 like

3 likes

Het is vrije zondag he mensen, ik weet ben ook laat met posten. Maar vandaag toch nog maar een dagje dragen, hij is echt zo mooi :smiley:

Vanavond weer een nieuw thema, zal best wel een topic over bestaan. Maar hee, dit is maar een weekje he :wink:

5 likes

Beste themavrienden,

Ik had een nieuw thema voorbereidt, echter geeft mijn pc ineens de geest.

Ik had als nieuw thema horloges met blauwe/geblauwde wijzers.

Dus mijn intro die ik altijd doe kan ik niet bij, die staat op de pc die de geest heeft gegeven. Dus voor nu ook even geen voorbeeld foto’s. Maar het lijkt mij duidelijk genoeg hoop ik.

Dit vanaf post 2866, hoop dat jullie het mij vergeven. Hoop deze week nog een nieuwe pc te krijgen en dat al mijn data daarop gezet kunnen worden. Kan pas bij het bedrijf dinsdag terecht.

Sorry boys/girls overmacht, zal deze melding ook in wat dragen wij vandaag, vintage en Rolex plaatsen. Maar zeg het vooral voort, ik slaap vannacht met stress. Nu even gebruik van de pc van Assie, maar he dat is niet mijn pc he.

Wens jullie natuurlijk een fijne themaweek toe :+1:

En hoop dat ik deze week de boel weer op orde heb :hand_with_index_finger_and_thumb_crossed:

4 likes

9 likes

Blauw voor jou…

9 likes

Pffff boys, ben al de hele nacht bezig met de pc, volgens mij ben ik op de goede weg. Hij is bestanden en instellingen van paar dagen geleden terug aan het zetten. Nu zit ik in de wacht totdat hij opnieuw gaat opstarten, kan nog wel even duren. Nou ja, dan zet ik wel een bakkie voor Assie als ze uit bed komt, verdient ze wel. Nu maar hopen of ik goed genieg in mijn geheugen gegraaft heb. Is zeker wel 25 jaar geleden dat ik dat destijds met oude windows deed.
Pfff even van mij afschrijven hoor boys, dus sorry.
Post maar lekker mooie horloges volgens het thema, kan ik morgen Assie haar pc weer terug geven :hand_with_index_finger_and_thumb_crossed: :+1:

3 likes