Hier hoopte ik dus op, lekker een discussie wel of geen skindiver . Tuurlijk qua kastvorm geen skin en al zeker niet met dag/datum aanduiding. Laten we het erop houden dat ie een skin vibe heeft Maar een duiker is het zeker niet
Treiteren niet, maar leuk sparren vind ik wel leuk . Zo ook met Chris over de quartz crisis, moet het hem ook niet te makkelijk maken toch. Had wel een goed verhaal waarbij ik enige nuance aanbracht. Terecht of niet, lekker sparren dus
Zeker wel skindivers, maar een schroefkroon betekent niet dat het een duiker is. Wel dat ie goed waterdicht is en geen water doorlaat bij de kroon. Wat niet wil zeggen dat een niet geschroefde kroon dat wel doet. Met goede pakkingen kunnen die ook goed waterdicht zijn. Niet om mee te duiken, maar zwemmen prima te doen
Sorry Patrick, had natuurlijk wel moeten aangeven dat jij met de tip kwam. Noteer vaak een thema maar vergeet soms aan te geven van wie de tip kwam. Maar jij hebt er wel een zwik, 2 weken om te posten. Maar toffe horloges, lastig is het soms wel met de Seiko vijfjes. Daar twijfel ik bij die van mij wel aan. Net geen skin en ook weer geen duiker. Makkelijker bij de vintage vijfjes👍