Themaweken horloges : . toon je Squale in alle facetten, dit vanaf post 2269 en inleiding lezen natuurlijk, deel 3

13 likes

Ik kan helaas zulke mooie foto’s niet maken met mijn wan+plus telefoon :sob:, gelukkig jij wel :grinning:
Enne… De Rooije is een Mooije :heart_eyes::heavy_check_mark:

De Blasted is ook gaaf mr @Lang :blush:

4 likes

Ik heb gewoon een 6 jaar oude samsung s20 + een ali clip-on macro lensje :face_with_monocle:

Dus met jouw telefoon moet dat ook lukken. Neem wel mee naar de GTG :slight_smile: om te proberen

3 likes

Dan zal het Ali lensje het verschil wel maken. Heb je daar een linkje van?
Ik begin steeds meer te balen dat ik de 19e niet kan! Jammer jammer!

Doe ik gelijk mijn bijdrage van vandaag,

10 likes

Wij balen ook dat je er niet bij bent :confused:

2 likes

nee niet echt…

Maar Ali staat er vol mee :laughing: zou niet weten welke je moet hebben
https://nl.aliexpress.com/w/wholesale-clip-on-macro-.html?spm=a2g0o.home.search.0

2 likes

Meen je dat?! Die foto’s zien er in mijn ogen echt professioneel uit :sweat_smile:
Kan ook aan mijn ogen liggen :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

camera’s maken geen foto’s :camera::wink:

fotografen maken foto’s :camera_flash: :crazy_face:

4 likes

Alternatief 26 oktober de GTG Den Haag, komen ze uit het hele land en België. Iets voor jou?

1 like

Misschien wel. Het is zondagmiddag 26 oktober?
Volgens mij kan ik dan wel…

1 like

Ga even naar:
https://www.horlogeforum.nl/t/hagenezen-en-anderen-gezocht-voor-leuke-gtg-in-den-haag/573198/314

Dan naar post 282 vul de poll in en zet onderaan dat topic even je naam en dat je de poll hebt ingevuld. Stuur mij ook even een pb als je wilt komen, daar krijg je dan uiteindelijk de locatie door. Veiligheid voor alles :+1:

2 likes

Moge Ferry,
Ja ik heb daar nog eens over nagedacht maar daar zit zo voor een hoop geld bij elkaar.
Eigenlijk best tricky, ze hoeven iemand maar te achtervolgen en afpakken zal ook niet zoon probleem zijn …
Ik vraag me af, hoe veilig is horlogeforum ? Wat betreft meelezen. Ik las ook al een paar jaar mee als gast…

Gr Erik

1 like

13 likes

Beste vrienden, gisteren te druk met andere zaken dus niet gepost. Vandaag dus ff 2 foto’s, enne ben zelf niet zo creatief he maar heb mijn best gedaan :wink:

Fijne dag/avond iedereen :+1:

11 likes

Ja ja @Lexaf, ik hou ook van :penguin: :grinning:

9 likes

Wat een schatje! Allebei eigenlijk! :slight_smile:

Zelf bezit ik geen enkel exemplaar van dit merk, dus kan ik ook niks tonen deze keer.
Ach, je kunt niet alles hebben en ik heb ook niks met duikerts, dus dit thema laat ik even aan mij voorbij gaan. Zal Ferry ook niet erg vinden hoop ik. Ik zie wel hele mooie foto’s voorbij komen. Vooral die met de gekleurde wijzerplaten vind ik wel fotogeniek.

1 like

Goedemiddag!

Squale thema, top! Hierbij mijn inzending. Squale & herfst.

11 likes

Tuurlijk niet Lex, jou beurt komt echt wel weer en dan lekker posten samen met je pinguïns :wink: Volgens mij heeft Assie er nog meer te posten met een pinguïn maar hang mij er niet aan op :smiley.

1 like

Totaal geen vezels aan ceatoiviteit in mijn donder, maar toch wat foto’s geschoten :grin:

Don’t shoot the messenger, he was just lazy.
Sssst, don’t tell anyone :pray:

Fijne dag/avond themavrienden :+1:

6 likes

Dat ziet er Top uit met die Mesh! Is dat een watchgecko? :face_with_monocle:

3 likes