Tis zondag, dus
Yep, vrije keuze dag, en mijn Dwellertje terug gevonden. Moest van Assie haar pols rukken. Moet echt niet gekker worden hier thuis
En vanavond weer van start met themaweken
Geniet van het en van de zondag
Nou Petra, echt niet en voor straf dat ze mij gisteren gepest heeft mag zij lekker de afwas doen
Goedenavond themavrienden,
Themaweken is er een weekje tussenuit geweest, niemand kon posten, dus deze week alsnog Squale week. Maar we gaan natuurlijk niet simpel je Squale tonen, wees creatief, maak bijvoorbeeld ook macro foto’s of verzin iets leuks met je Squale
Ik trap af met mijn eerste Squale, de Atmos 1521 die door @Royke netjes een nieuwe bezel en een service heeft gehad. Dus voor en na de service, zie het verschil
Na deze Squale volgden er al snel nog andere Squales.
Meestal zoek ik een thema waarbij iedereen mee kan doen, zal deze week iets lastiger worden dan het vorige thema, tenminste als je geen Squale hebt.
Maar zowel in het rood als in vintage kan zeker iedereen meedoen, het groen is even afwachten laat mij graag verrassen, Squale bestaat al wat jaartjes he.
Laten we er weer een leuke cratieve themaweek van maken
Wens iedereen weer een leuke en fijne themaweek
Top Dan👍 en komende week leuke creative foto’s. Vanaf morgen kom ik ook wel met wat leuks😉
Leuk creatief gedaan Stef
En dan die eend, echt lachen als huisdier en natuurlijk ook tam, jonge eend natuurlijk nakomeling van die grote eend
het is dezelfde eend, zit tussen die fotos maar 2 maanden lol
Morgen themavrienden,
Heel soms moet je iemand omkopen om tot iets leuks te komen. He Smurf hoe laat is het . Geen idee baas, zie nu geen pukkel meer
.
Kost maar 4 snoepjes, dus valt wel mee
Creativiteit met vlijt zullen maar zeggen
Fijne dag iedereen
Stop je die vol met energy voedsel en drank . Jee man wat groeien die snel