Themaweken horloges :Toon je w.p met leuke afbeelding o.a snoopy enz. vanaf post 1705, lees goed de inleiding” deel 3

Ik kreeg een notificatie :bellhop_bell:

9 likes

@fredpanarai1
Ferry, ik ga je voordragen voor het leukste thema van de maand!

afbeelding

4 likes

Ze heeft haar horloge, na tig keer vallen, inmiddels gesloopt.

8 likes

Die straaljager heb ik in het echt gezien in Zweden :smiley:

Zeker een kleurijke dame met smaak, zuinig op zijn :+1:. Bedoel je vrouw he :wink:

Krijg ik dan een goud horloge van @Jur :wink:, zou wel tof zijn he, centen zat heeft ie :rofl:

3 likes

@Lexaf en @fredpanarai1 als er gouden horloges worden uitgedeeld, doe mij een Lange&Söhn dan

2 likes

Ik deel niet uit, ik draag slechts voor… :innocent:

Zoals mijn goede moeder vroeger altijd zei: “Ik zal er een voor je uitknippen!”

2 likes

:cry:, morgen een nieuwe kopen, ik word er verdrietig van als ik dit zie :smiley:

2 likes

Grote waardering Lex, nu is Jur aan zet met een goud horloge voor mij :rofl:
Enne Lex, weet dat Petro al met weinig tevreden is :wink:

2 likes

Zeker, ben ik al sinds 1983, Ferry.

3 likes

Ach. Wat secondelijm en er komen geen stukjes meer los. Haar maakt het verder niet uit.
Aangezien ze nu een echte peuter is, overleven dit soort dingen het niet als ze een driftbui krijgt.

2 likes

Nee nee, zo makkelijk kom je er niet vanaf :wink:. Je hebt ook kleine G-Shocks he speciaal voor peuters. Peuters proof dus :grin:

1 like

Goeie boodschap. Ik sloop iets bewust uit woede en krijg meteen een nieuwe. Dat is makkelijk :wink:

3 likes

Kom op, hoort allemaal bij de ontwikkeling van een peuter :wink:. Van mijn vader zaliger kreeg ik geen horloge als peuter, maar ik was echt heel erg. Toen al een sloper en nog steeds een sloper :rofl:

2 likes

9 likes

In dit thema past mijn vrolijke Spongebob Pineapple horloge wel :sponge::pineapple:

14 likes

Een van mijn favoriete horloges hier op HF :star_struck:

3 likes

Vandaag een post van de generaal, met een ster voor inzet :stuck_out_tongue_winking_eye:

fijne dag allen :+1:

8 likes

Gezien jouw collectie zit je zelf niet op een houtje te bijten. :grin:

4 likes

Ben nogal hebberig, is een erfelijke kwaal in de familie :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes