En door met de J. Dit keer (de meesten) aan de pols, want daar horen ze.
Dat was het weer voor vandaag lieve Horloge Forum vrienden, van de J tot en met de L.
Waarbij de laatste twee in deze reeks natuurlijk de leukste zijn!
Speciaal voor mij uitgezocht. De Lexon was een cadeautje van mijn broer, die het eigenlijk voor zichzelf had gekocht, maar het toch wel leuk vond als zijn broer deze ging dragen. Het Lex horloge was een geschenk van HF horlogevrienden Tim (@TKH) en Bram (@Bram27) die dit vintage exemplaar samen hebben gerestaureerd; Tim heeft het uurwerk weer tot leven gebracht en Bram het kastje opnieuw verchroomd.
En wat is er nou leuker dan af en toe eens een horloge te kunnen dragen met je eigen naam er op!
Nog meer letters misschien volgende week.
Was getekend: Lex.
Allemaal mooi Lex, maar die Largosa springt er wel uit met die lumen
, nog genoeg over Lex voor komende week, thema loopt tot de 16e ![]()
O ja, leuk gedaan die trein met die Pinguin als kop, ken wel de trein met de hondekop, maar deze is wel heel bijzonder ![]()
Vandaag weer door met een paar merken, thema loopt nog een weekje door. Dus moet er genoeg overhouden voor volgende week en morgen natuurlijk vrije keuze dag ![]()
Glashütte Teutonia IV
Glycine Airman double twelve
G-Shock betonblok
Hamilton X-Wind
Invicta Pro diver titanium, mijn douche horloge
Fijn weekend vrienden en niet vergeten, morgen vrije keuze dag ![]()
Wat was het thema ook alweer ?
Gewoon de kop bekijken of gewoon vanaf post 2288 lezen. Kort zelfde als afgelopen week tot 16 augustus ivm de vakantieperiode ![]()
Zijn er aanrdig wat Jan, die Certina zalm is echt wel mooi
. Je kunt nog de hele week plaatsen he ![]()